Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:24:03 GMT

ثبت ۱۱۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در عراق

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۴۷۰۲

ثبت ۱۱۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در عراق

وزارت بهداشت عراق از ثبت ۱۱۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات نیوز، وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 113 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزارت بهداشت عراق همچنین از ثبت 3 مورد جدید فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش تاکنون 3724 نفر در عراق به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 134 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ویروس کرونا اولین بار دسامبر گذشته در شهر ووهان چین رؤیت شد و از آن زمان تاکنون 5 میلیون و 23 هزار و 900 نفر در سرتاسر دنیا به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 325 هزار و 835 نفر جان خود را از دست داده اند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند از 100 هزار نفر گذشتکرونا در تل‌آویو -1 | بحران‌های چند وجهی رژیم صهیونیستی

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق" ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق ویروس کرونا اخبار عراق ویروس کرونا ویروس کرونا مورد جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم