Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی رکن مقاومت شده است، تاکید کرد: رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی از صفحه جهان محو خواهد شد.

به گزارش مشرق، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز ۳۰ اردیبهشت در ابتدای جلسه هیئت عالی نظارت مجمع، گفت: ایام ماه مبارک رمضان هم در حال سپری شدن است و ایام و لیالی قدر هم گذشت و امیدواریم خداوند تبارک و تعالی دعاهای همه مومنان را در حق یکدیگر و در عبور از مشکلات ان شا الله مستجاب بفرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عید سعید فطر هم پیش رو است. امیدواریم در شب عید فطر که از وعده های الهی است برای غفران مومنین و همه کسانی که به درگاه حق تعالی رجوع می کنند، ان شا الله خداوند متعال عنایت خاص بفرماید و همه را مورد رحمت واسعه خویش قرار دهد. پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید:

تلاش برای ائتلاف با صهیونیست‌ها خدمت به دشمنان امت اسلامی است

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اهمیت روز قدس افزودند: در ایامی هستیم که نیاز به همفکری و همدلی فراوان است. روز جمعه، روز جهانی قدس است. امسال به لحاظ وضعیتی که در کشور و البته در تمام جهان به دلیل بیماری کرونا حاکم است ، به حسب اعلام راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود. اما قدس فراموش شدنی نیست و امام راحل (ره) در دوران ستم شاهی در آن ایام خفقان، ندای آزادی قدس و ندای مظلومیت مردم فلسطین را سر داده بودند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، رکن مقاومت شد و ندای مظلومیت مردم فلسطین را هر روز بلندتر به گوش جهانیان رساند. برای همین روز قدس فراموش شدنی نیست. طبیعتا باید به انحای مختلف این روز را زنده نگهداشت و سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس بسیار اثرگذار خواهد بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما مطمئن هستیم که مردم مظلوم فلسطین ان شا الله به زودی به حقشان خواهند رسید و رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی از صفحه جهان محو خواهد شد.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور افزود: ما مشکلات زیادی را بر اساس فشارهای تحریمی آمریکا و اذناب آن تحمل کرده ایم و مردم شریف ما سختی های زیادی کشیده اند، خصوصا در ایام شیوع کرونا این مساله تشدید شده است، چون باب برخی مشاغل مسدود شد و مشکلاتی پیش آمد. فضا، فضای همدلی است. به امید خدا، همه اجزای نظام کمک کنند تا از این تنگناها و مشکلات هم عبور کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال جهش تولید نامگذاری نمودند. این نام ها، صرف اسم نیست. اقتضائاتی دارد که طبیعتا دولت محترم باید بار اصلی همراهی در این زمینه را در اقدام و اجرا برعهده بگیرد و انجام دهد. ارکان دیگر نظام هم مانند مجلس محترم هم مسئولیت دارد. اتفاقا مجمع تشخیص مصلحت نظام گرچه مسئولیت اجرایی به معنای خاص ندارد ولی از سالها پیش در همین راستا، سیاست های کلی بسیار خوبی ، مانند سیاست های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید ملی، سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و برخی سیاست های دیگر را تصویب کرده است. این یک مزیت برای مجمع تشخیص است و الان هم اگر لازم باشد در بحث جهش تولید هم این کار را انجام خواهد داد. در هر حال کشور نیاز به همفکری و تعامل دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب آنهایی که کاربر عهده آنهاست، باید جهادی کار کنند.

آیت الله آملی لاریجانی در پایان گفت: امیدواریم هم مجلس و هم دولت در راستای انجام این اهداف و برای کم کردن آلام مردم بویژه محرومین و اقشاری که مشکلات بیشتری پیدا کرده اند، گام های خوبی بردارند. باید تشکر کنم از کادر درمانی کشور، پزشکان و پرستاران و همه کارکنانی که به نحوی در مبارزه با کرونا شرکت داشته اند خصوصاً ستاد مبارزه با کرونا، وزیر محترم بهداشت و معاونان ایشان که تلاش های بسیاری در ماه های گذشته مبذول داشته اند. همینطور از گروه هایی که به شکل خودجوش درصحنه های مختلف برای کمک به مردم ورود پیدا کردند. دانشجویان، بسیجیان و نیروهای مسلح و روحانیون که در رفع مشکلات مردم به صحنه آمدند و مجاهدت کردند. امیدواریم خداوند به همه آنها عزت و توفیق عنایت فرماید و ان شا الله خداوند به ما توفیق عنایت کند که برای رفع مشکلات کمک کنیم.

در این نشست، اعضای هیات عالی نظارت مجمع اصلاحات مجلس بر سه عنوان از مصوباتی را که پیش تر به دلیل مغایرت با سیاست های کلی نظام برگشت داده بودند مورد بحث و بررسی قرار دادند.

براساس این گزارش اصلاحات انجام شده در خصوص لایحه ی اهداف ، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مورد تایید هیات عالی نظارت مجمع قرار گرفت اما اعضای این هیات "طرح یک‌فوریتی ساماندهی صنعت خودرو " و " طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی" را همچنان مغایر با بند هایی از سیاست های کلی نظام تشخیص دادند و مقرر شد، مجلس ودولت در قوانین اینده جایگاه مناسبِ کارشناسان بیمه کشاورزی را لحاظ کنند، و نتایج این جلسه به منظور عودت به مجلس و رفع ایرادات وارده به شورای نگهبان ارسال گردد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس بیماری کرونا مجمع تشخیص مصلحت شورای نگهبان مقام معظم رهبری ماه مبارک رمضان قانون اساسی عید سعید فطر آیت الله آملی لاریجانی وزارت ورزش مجلس هیأت عالی نظارت مجمع قدس ستاد مبارزه با کرونا فلسطین اقتصاد مقاومتی آمریکا رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آملی لاریجانی ان شا الله آیت الله روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از پرتاب چند موشک از خاک لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که سه موشک از جنوب لبنان پرتاب شد و شهرک «المطله» (متولا) در منطقه «الجلیل علیا» را هدف قرار داد.

این شبکه مدعی شد که این حمله تلفاتی به همراه نداشته است.

حزب‌الله لبنان صبح امروز نیز از هدف قرار دادن ۲ هدف نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

این در حالی است که خبرنگار النشره در جنوب گزارش داد که «هواپیماهای جنگی اشغالگران شهرک‌های یارون و عدیسه را ​​هدف قرار دادند».

خبرنگار النشره در حاصیبا همچنین گزارش داد بمباران توپخانه رژیم صهیونیستی به «حمی راشیه الفخار الفردیس» منجر به آسیب دیدن بسیاری از خانه‌ها و شکستن شیشه‌های در و پنجره نزدیک محل‌های بمباران شد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی