Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:06:00 GMT

بایرن رسما قرارداد نویر را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۴۹۷۵

بایرن رسما قرارداد نویر را تمدید کرد

باشگاه بایرن مونیخ رسما از تمدید قرارداد دو ساله با مانوئل نویر خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از کیکر، سرانجام بعد از کش و قوس های زیاد باشگاه بایرن مونیخ با مانوئل نویر برای تمدید قراردادش به توافق رسید.

باشگاه بایرن امروز چهارشنبه رسما اعلام کرد که قرارداد مانوئل نویر را دو سال دیگر تمدید کرد.

نویر پیش از این خواستار تمدید قرارداد ۵ ساله با باشگاه بایرن شد این درحالی بود که باشگاه بایرن تمدید قرارداد دو ساله را با این سنگربان می خواست و همین باعث شد تا تمدید قرارداد این بازیکن به تاخیر افتد اما در نهایت او قراردادش را دو ساله تمدید کرد و به این اختلاف پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارل هاینس رومنیگه رئیس اجرایی باشگاه بایرن گفت: باشگاه بایرن بسیار خوشحال است که نویر قراردادش را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد. او کاپیتان ما و بهترین دروازبان جهان است.

نویر هم بعد از تمدید قرارداد گفت: در هفته های اخیر به خاطر ویروس کرونا نمی خواستم که تصمیمی بگیرم چرا که کسی نمی دانست که آیا بوندسلیگا ادامه پیدا خواهد کرد و اصلا وضعیت چه می شود.

او ادامه داد: برای من بسیار مهم بود که به کار خود در بایرن ادامه دهم. الان که فصل آغاز شده است به آینده با امید بسیار نگاه می کنم. در بایرن احساس بسیار  خوبی دارم و بسیار خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم.

بایرن مونیخ بعد از تعطیلی بوندسلیگا به خاطر کرونا توانست برابر یونیون برلین با دو گل به پیروزی برسد تا اختلاف ۴ امتیازی خود را با بوروسیا دورتموند حفظ کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مانوئل نویر تمدید قرارداد باشگاه بایرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد

باشگاه الاهلی امارات درصدد تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخشش مهدی قایدی در فصل جاری لیگ امارات با پیراهن اتحاد کلباء باعث شده است تا مدیران باشگاه الاهلی تمدید قرارداد این بازیکن را در دستور کار قرار دهند.

قایدی در حال حاضر به‌عنوان بازیکن قرضی در اتحاد کلباء حضور دارد و دو فصل دیگر از قراردادش با الاهلی باقی مانده است. با این حال باشگاه الاهلی قصد دارد مدت قرارداد قایدی را بیشتر کند و به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

بر اساس این گزارش، قایدی با چند پیشنهاد دیگر هم مواجه شده و هنوز به پیشنهاد باشگاه الاهلی پاسخی نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید