Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، بدر آذر شهردار بستان آباد گفت: امسال یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آسفالت شهر بستان آباد اختصاص داده شده است.

 بدر آذر افزود: آسفالت معابر اصلی و فرعی در شهر بستان آباد به شدت آسیب دیده و نیازمند آسفالت ریزی، ترمیم و ساماندهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

د

او با بیان اینکه اولویت اصلی ما در آسفالت ریزی، معابر اصلی است، گفت: متاسفانه با این اعتبار تنها یک کیلومتر از راه های اصلی شهر بستان آباد آسفالت ریزی خواهد شد.

شهردار بستان آباد، کمبود اعتبارات برای آسفالت ریزی را از دلایل اصلی کندی عملیات آسفالت ریزی در شهر عنوان کرد و گفت: برای آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر بستان آباد ۱۵ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

او نبود کنارگذر در شهر بستان آباد و قرار داشتن جاده ترانزیت در داخل شهر را بزرگترین دلیل کوتاهی عمر آسفالت جاده های اصلی این شهر عنوان کرد و افزود: به رغم تلاش های زیاد، آسفالت ریزی جاده ترانزیت داخل شهر که روزانه بیش از هفت هزار دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین از آن رد می شود، تاکنون بی نتیجه بوده است.

بدرآذر، محدودیت منابع درآمدی در شهرداری بستان آباد و لزوم همکاری مردم برای پرداخت عوارض های شهرداری را یادآوری کرد و افزود: با این اعتبارات ما شرمنده مردم برای آسفالت ریزی معابر فرعی خواهیم بود.

او گفت: لکه گیری در معابر اصلی و فرعی با توان شهرداری در حال انجام است، اما این اندازه در شأن مردم فهیم بستان آباد نبوده و تلاش می کنیم با رایزنی ها و جذب اعتبارات لازم در جهت رضایتمندی مردم گام های اساسی برداریم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لکه گیری اسفالت شهر بستان آباد برای آسفالت آسفالت ریزی معابر اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) در صفحه شخصی خود با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

کد خبر 6095804 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد