Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیضاح زنگنه در صورت هزینه 10 هزار میلیارد تومانی برای ساخت برج در شرکت گاز، احتمال ممنوعیت سفر به شهرهای گردشگرپذیر اصفهان در تعطیلات عید فطر، بسته معیشتی متفاوت دانشجویان جهادگر کاشانی، امام جمعه شهر کمشچه در حادثه رانندگی جان باخت، آلاینده‌های شیمیایی پشت درهای تصفیه‌خانه آب؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

استیضاح زنگنه در صورت هزینه 10 هزار میلیارد تومانی برای ساخت برج در شرکت گاز

نماینده نجف‌آباد در مجلس دهم و یازدهم با انتشار توئیتی نسبت به ساخت برجی در شرکت گاز با هزینه‌ای 10 هزار میلیارد تومانی هشدار داد و گفت: فقط همین یک مورد برای استیضاح زنگنه در مجلس آینده کافی است.

احتمال ممنوعیت سفر به شهرهای گردشگرپذیر اصفهان در تعطیلات عید فطر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر، قرار است در ستاد استانی مقابله با کرونا این موضوع مورد بحث قرار گیرد که از حضور مردم در شهرستان‌هایی که مکان‌های تفریحی دارند جلوگیری شود.

بسته معیشتی متفاوت دانشجویان جهادگر کاشانی+عکس

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: با توجه به کمک‌هایی که سایر ارگان‌ها در بحث بسته‌های معیشتی داشته‌اند، سعی کردیم به خلأ فرهنگی موجود برای خانواده‌های نیازمند هم بپردازیم، به همین دلیل ۱۴۰ بسته فرهنگی همراه با بسته‌های معیشتی توزیع شد.

امام جمعه شهر کمشچه در حادثه رانندگی جان باخت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حجت الاسلام مسعود رزمجو، امام جمعه شهر کمشچه در حادثه رانندگی در دم جان باخت.

آلاینده‌های شیمیایی پشت درهای تصفیه‌خانه آب/ پسابی که سلامت 5 میلیون نفر را تهدید می‌کند

کارخانه خمیر و کاغذ اترک سال‌هاست با رها کردن پساب آلوده در حوضچه‌های غیرعایق صدای اعتراض فعالان محیط‌زیست را بلند کرده، فارس در گزارشی به بررسی وضعیت پساب این کارخانه بر اساس داده‌های آزمایشگاهی می‌پردازد‌.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان زنگنه عید فطر دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است