Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@05:58:03 GMT

شمار مبتلایان به کرونا در امارات از ۲۶ هزار نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۵۵۲۱

شمار مبتلایان به کرونا در امارات از ۲۶ هزار نفر گذشت

تاکنون بیش از ۲۶ هزار نفر در امارات به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۲۳۳ نفر جان خود را از دست داده اند. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، وزارت بهداشت امارات اعلام کرد که 941 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت امارات همچنین از ثبت 6 مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

بر اساس این گزارش تاکنون 26004 نفر در امارات به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 233 نفر جان خود را از دست داده اند.

ویروس کرونا اولین بار دسامبر گذشته در شهر ووهان چین رؤیت شد و از آن زمان تاکنون 5 میلیون و 23 هزار و 900 نفر در سرتاسر دنیا به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 325 هزار و 835 نفر جان خود را از دست داده اند.

ثبت 942 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کویت/افزایش مبتلایان در عراقآخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/ 1.6 میلیون تست گرفته شده استافزایش موارد ابتلای کودکان به ویروس کرونا در روسیه

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "امارات"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار امارات ویروس کرونا اخبار امارات ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: همچنین بهترین زمان تزریق این واکسن برای زنان در سن ۹ تا ۲۶ سالگی و برای مردان ۹ تا ۲۱ سالگی بیان شده است.

دکتر شیما نصراله‌الحسینی افزود: متقاضیان این واکسن می‌توانند با در دست داشتن نسخۀ متخصصین بیماری‌های عفونی یا زنان به واحد امور دارویی مدیریت غذا و دارو مراجعه نمایند و پس از دریافت حواله، به داروخانه‌های مشخص شده جهت خرید و دریافت واکسن مراجعه نمایند.

او گفت: ویروس پاپیلوم انسانی یا HPV، از طریق تماس بین پوست افراد انتقال می‌یابد و معمولا آلودگی در مردان و زنان، علائمی از قبیل سوزش، درد و یا خارش ایجاد نمی‌کند و به همین دلیلی اکثر افراد نسبت به آلودگی خود بی‌اطلاع هستند.

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: برخی از گونه‌های ویروس می‌توانند منجر به ایجاد زگیل تناسلی و گونه‌های پرخطر عامل ایجاد کننده سرطان دهانه رحم، مقعد و سرطان‌های سر و گردن (خصوصا دهان و حلق) هستند که نیاز به پیشگیری و انجام آزمایش‌های غربال‌گری را ضروری می‌سازد.

دیگر خبرها

  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • شمار دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا به بیش از هزار نفر رسید
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید