Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی ویشکایی عصر چهارشنبه در جلسه مدیریت پسماند در فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم اجرای جدی طرح تفکیک زباله از مبدا در تمام شهرها و بخش‌های این شهرستان، گفت: گزارش‌هایی در زمینه آلودگی شیرابه زباله خودروهای حمل زباله وجود دارد.

وی تأکید کرد: در این زمینه با قاطعیت با خاطیان برخورد و خودروی متخلف حمل زباله توقیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت در ادامه افزود: در حوزه روستایی نیز میزان تفکیک زباله‌ها در سطح روستاها رصد می‌شود و چنانچه عملکرد هر کدام از دستگاه‌های متولی در این خصوص ضعیف باشد، با آنان برخورد می‌شود.

وی با اشاره اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات سایت زباله سراوان، ادامه داد: انتظار می‌رود با بهره برداری از تصفیه خانه شیرابه سایت زباله سراوان در آینده نزدیک، بخش مهمی از مشکلات این سایت رفع شود و بتوانیم در مقام عمل قدردان صبر و سعه صدر مردم منطقه سراوان باشیم.

ویشکایی معضل مدیریت پسماند و زباله‌های عفونی را یکی دیگر از دغدغه‌های مهم شهرستان رشت دانست و تصریح کرد: با همت مرکز بهداشت شهرستان رشت، کمیته بازرسی در این زمینه تشکیل و بیش از ۱۸۰ واحد متخلف در زمینه پسماند عفونی از طریق اداره محیط زیست شهرستان به مراکز قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به نزدیکی تعطیلات عید فطر و احتمال حضور تعداد زیادی از مسافران در استان و شهرستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان رشت از جمله شهرستان‌های مهمان پذیر است، انتظار می‌رود با نظارت مناسب بخشداران در سطح روستاها از جمع آوری زباله و نخاله در مسیر جاده‌ها به طور جدی جلوگیری و با متخلفان در این زمینه برخورد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت با بیان اینکه در زمینه مدیریت صحیح فرایند دفع زباله با هیچ نهاد و مسئولی تعارف نداریم، افزود: در همین راستا فرمانداری عنوان دستگاه حاکمیتی و نظارتی، تمام اقدامات را در این زمینه رصد کرده و هر کجا نیاز باشد، با کوتاهی‌های صورت پذیرفته برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 4931121

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری رشت مدیریت پسماند متخلف ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند مواسات کمک به نیازمندان روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح امنیت محله محور شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی، در در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی گفت: در این طرح که از تمام توان و ظرفیت کلانتری‌های شهرستان بهره برداری شده بود سرانجام ۴۸ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهمان متواری سوابقی مانند نگهداری و توزیع مواد مخدر، سرقت، نزاع و درگیری و برهم زدن نظم عمومی را داشته که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6098163

دیگر خبرها

  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند