Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- امرسون پالمیری از زمان انتقال به چلسی با سه سرمربی کار کرده است. امرسون تایید کرد با وجود اینکه از حضور در چلسی راضی است اما از بازگشت به سری آ استقبال می کند.

امرسون پالمیری در مصاحبه ای با وبسایت جانلوکا دی مارتزیو گفت:

وقتی به چلسی رفتم، کونته سرمربی بود. در پایان فصل از چلسی جدا شد و خیلی فرصت کار با او را نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ساری، یک سال فوق العاده را سپری کردیم. در لیگ به رتبه سوم رسیدیم و فاتح لیگ اروپا شدیم. لمپارد مربی جوان و باهوشی است و راه ارتباط با هر بازیکن را می داند. فرد خوش قلبی است.

هدفم این است که در همه رقابت ها قهرمان شوم. رویای من قهرمانی با تیم ملی ایتالیا در یورو و جام جهانی است. در سری آ خیلی راحت بودم. بازگشت به سری آ ممکن است و از این موضوع استقبال می کنم. البته از حضور در چلسی خوشحال هستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟

پارک خودرو در حاشیه خیابان اگرچه امروز یک تصویر آشنا برای همه شهروندان است، اما روزگاری در تهران رسم بود که رانندگان خودرو‌های خود را درست در وسط خیابان پارک کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، این تصویر جالب از خیابان سعدی تهران به سمت میدان مخبرالدوله که در دهه ۳۰ ثبت شده است، قوانین شهری متفاوت آن روزگار را نشان می‌دهد. همان روز‌ها که اگرچه شمار خودرو‌ها بسیار کمتر بود، اما رانندگان باید برخلاف قوانین فعلی، خودرو‌های خود را در وسط خیابان پارک می‌کنند. موضوعی که اگرچه امروز هم در برخی معابر تهران مشاهده می‌شود، اما علت آن کمبود جای پارک حاشیه‌ای است.

دیگر خبرها

  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به داخل زمین
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین + فیلم
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!