Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:18:28 GMT

کشف بیش از ۷۰۰ تن نخود خارجی احتکاری در انبارهای ری

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۵۸۴۰

کشف بیش از ۷۰۰ تن نخود خارجی احتکاری در انبارهای ری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: ۷۸۹ تن انواع حبوبات احتکاری به ارزش ۶۹میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در طرح نظارتی بازدید از انبارها در شهرستان ری کشف شد.

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسان اداره صمت در بازرسی از انبارهای نگهداری موادغذایی در سطح شهرستان ری یک انبار با میزان زیادی حبوبات به دلیل اخفاء و امتناع از عرضه کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محموله کشف شده شامل ۷۶۹تن نخود خارجی به ارزش ۶۹میلیارد و ۲۱۰میلیون ریال بود که گزارش آن به مراجع قضایی ارجاع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری افزود: همچنین در یکی از بازدیدهای طرح نظارتی مقدار ۲۰تن لوبیا بسته‌بندی به دلیل گرانفروشی کشف شد که در این واحد بسته‌های ۹۰۰گرمی لوبیا بالاتر از قیمت مصوب عرضه می‌شد.

احمدی خاطرنشان کرد: پس از بررسی به عمل آمده و رؤیت مدارک و فاکتورهای فروش، تخلف گرانفروشی برای عرضه کنندگان محصول محرز که پس از تشکیل برگه گزارش بازرسی به ارزش ۳۹۰میلیون ریال، پرونده برای تکمیل مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه ۵تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: نخود کشف صنعت ری شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس خبر داد و گفت: حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در حوزه کار باید ساماندهی و با فوریت پیگیری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، محمد آذر پناه ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پردیس با اشاره به ساماندهی اتباع خارجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته طرح ساماندهی اتباع بیگانه در شهرستان با قدرت خوبی به اجرا درآمد و ادامه این روند نیازمند حضور میدانی و همکاری بیشتر ادارات متولی است.

وی افزود: روند ساماندهی اتباع بیگانه شاغل در واحدهای تولیدی و صنعتی نیاز به مجوز دارد و فعالان اقتصادی جهت تأمین نیروی انسانی باید از نیروی کار مجاز استفاده کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران تصریح کرد: ساماندهی مراکز خدمات کارآفرینی، تدوین برنامه‌های راهبردی اشتغال با هدف مردمی‌سازی و افزایش مشارکت مردم در سال جهش تولید از مهم‌ترین برنامه‌های سرمایه‌گذاری است.

آذرپناه در ادامه با اشاره به تأمین منابع مالی در بخش سرمایه‌گذاری گفت: تأمین تسهیلات بانکی مورد نیاز مسئله دامنه‌داری است که چندین دهه است با آن درگیر هستیم و معمولاً مابین شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی ناهماهنگی‌های زیادی وجود دارد.

سکونت 50 درصد از اتباع کشور در استان تهران

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان پردیس پرداختی‌های بانکی در سال گذشته مثبت ارزیابی‌شده و اشتغال در سطح شهرستان 100 درصد محقق شده اما هماهنگی مابین شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی کافی نیست و باید در سطح استانی پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در شروع۱۴۰۳/ تراز تجاری با و بدون نفت مثبت شد
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند
  • فراتر رفتن تجارت خارجی از ۱۰ میلیارد دلار
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در اولین ماه از سال ۱۴۰۳
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد