Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:25:43 GMT

وقتی هشتگ ها به عشق دریانوردان ایرانی آبی می شوند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۵۹۸۳

وقتی هشتگ ها به عشق دریانوردان ایرانی آبی می شوند

 

به گزارش جماران، هم زمان با انتشار تصاویری از برافراشته شدن پرچم کشورمان روی عرشه نفتکش های ایرانی که به سمت ونزوئلا می روند، اخبار ضد ونقیضی از نیت آمریکا برای ایجاد مزاحمت و یا توقیف این نفتکش ها به گوش می رسد. 

در همین حین پس از رایزنی ها و هشدارهای مسئولان سیاسی و اعلام موضع قاطعانه نیروهای مسلح در خصوص هرگونه تحرک ضد منافع ایران، برافراشته شدن پرچم مقدس کشورمان بر فراز این نفتکش ها موجی از اظهار نظرهای توییتری را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران توییتر با هشتگ «با پرچم افراشته» احساسات خود را نسبت به دریانوردان ایرانی ابراز کردند. 

در ادامه برخی از پربازدید ترین توییت ها را از نظر می گذرانید: 

فرشاد نوشته است: اینکه ایران #با_پرچم_افراشته بر کشتی‌هایش، نظام و نگاه استکباری آمریکا را نه تنها علیه خود، که در سطح بین‌الملل به چالش کشیده، کم دستاوردی نیست انتقادها بر کاستی‌ها و کم‌لطفی‌های داخلی جای خود؛ ظلم‌ستیزی را بعنوان یک ارزش اخلاقی باید تکریم کنیم

میثم شرفی دیگر کاربر توییتری نوشته است: #با_پرچم_افراشته به آبهای ونزوئلا نزدیک میشوند، خداقوت به دریانوردان دریادل، دست‌مریزاد تاریخ این سرزمین شما را فراموش نخواهد کرد

 

حمید رضا  حرکت نفتکش ها به سمت ونزوئلا را پیام  ایران به کل دنیا دانسته و نوشته است:  تحریم های یکجانبه آمریکا قوانین داخلی این کشور محسوب میشود و قابل تسری به جهان نیست

برخی کاربران نیز با استفاده از ذوق و ظرفیت ادبیات فارسی، توییت های خود را به پشتیبانی از نفتکش های ایرانی اختصاص دادند. 

 شاهین زینلی با استفاده از یک مصرع شعر و این تصویر نوشته است: به دریا نهنگ و به خشکی پلنگ!

 

م. اصفهانی نیز نوشت: گذرکرد از آن پس به کشتی برآب زکشور به کشور گرفتی شتاب.

کاربر زینب نیز نوشت: ولی کلام آخر این شد، که جان من فدای ایران!

امیر مهدی نژاد نیز با توییت کردن یک دوبیتی نوشت: 

ای دلت جوشنِ ایمانِ یلان در ناورد

وی دعایت سپرِ زنده‌دلان در ناورد

موجْ کشتی‌شکن‌، ای نوحِ مؤید، دریاب‌

دشمنان طعنه‌زن‌، ای روحِ مجرد، دریاب‌

 

امیر ضرابی با اشاره به سال های جنگ تحمیلی در توییت خود نوشت:

اگر دیروز فرزندان ایران در سنگر ها در پی شکست حصر آبادان و خرمشهر بودند امروز فرزندانش در تانکر هایی #با_پرچم_افراشته در خط مقدم شکستن حصر ایران هستند.

تارا نیز نوشت: ما خیلی مدیون خودشون و خانواده‌هاشونیم. دلشوره‌‌ای که ما داریم الان، خانواده‌هاشون به شکل متفاوتی دارن. . این همه ظلم نسبت به ایران روا نیست.

 

کاربر مصطفی که طلبه است در توییتی نوشت: من از پویش هشتگی خوشم نمیاد ولی این یکی خیلی با مسمی و قشنگه #با_پرچم_افراشته

کاربر زهرا نیز توییت خود را مزین به آیه ای از سوره یوسف(ع) کرد: فَاللَّهُ خَیْرٌ حَافِظًا وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ 

 

 

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا نفتکش های ایرانی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت 3 سرنشین لنج آتش گرفته در آب های جزیره هرمز

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به حادثه آتش سوزی یک فروند لنج در آبهای جزیره هرمز گفت: در این حادثه سه نفر در محل جان خود را از دست دادند و هفت مصدوم نیز به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، حسین قاسمی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: از این تعداد مصدوم، ۲ نفر دچار سوختگی ۵۰ درصد، یک نفر ۷۰ درصد، یک نفر ۲۰ درصد و سه نفر هم دچار سوختگی ۱۵ و ۱۰ درصد شده بودند.

وی بیان کرد: مصدوم با سوختگی ۷۰ درصد با آمبولانس به بیمارستان شیراز اعزام شد.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز گفت: یک فروند لنج در هشت مایلی جنوب جزیره هرمز دچار حریق شد که هفت نفر از سرنشینان آن نیز توسط قایق‌های همیار ناجی و ناجی ۱۵ و ۱۹ نجات پیدا کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ اسماعیل مکی‌زاده روز پنجشنبه با اشاره به نجات این دریانوردان در آبهای استان افزود: تمامی دریانوردان، گردشگران و مسافران در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان با شماره ۱۵۵۰ تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ دریانورد هرمزگانی در شرایط نامساعد جوی در عملیات‌های جداگانه در آبهای این استان از شرایط اضطرار خارج و نجات یافتند، بیان کرد: با وجود هشدارهای اعلام شده اما برخی از دریانوردان استان اقدام به دریا روی در شرایط نامساعد جوی کرده که این بی‌توجهی باعث ایجاد شرایط اضطرار و خطر برای این دریانوردان شد.‌

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • پرچم پرسپولیس به آلیانز آرنا رسید؛ یادگاری پیش از بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ! + عکس
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز
  • فوت 3 سرنشین لنج آتش گرفته در آب های جزیره هرمز
  • (عکس) اهتزاز پرچم ایران در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • هشتگ آزادی بیان