Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا در کشور مراکز بسیاری از جنبه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره تحت تأثیر قرار گرفت.

وی افزود: مساجد و مراکز دینی مذهبی جزو اماکن مقدس هستند اما به دلیل اینکه سلامت و جان مردم در اولویت است این مراکز تعطیل شدند و ما نیز تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیماری کرونا زندگی اصناف را تحت تأثیر قرار داد

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه کرونا باعث تعطیلی اصناف و مشاغلی شد که بسیاری از آنها تحت پوشش هیچ سازمان و ارگانی نبودند و حتی زندگی آنها تحت تأثیر قرار گرفت، ابراز داشت: بر این اساس به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری در سراسر کشور اقدامی تحت عنوان رزمایش همدلی و کمک مومنانه شکل گرفت که تعالی فرهنگ دینی و اسلامی ملت ایران را به تصویر کشید.

حجت الاسلام کرامتی تصریح کرد: در شهرستان گلپایگان نیز قرارگاه کمک مومنانه تشکیل شد که در گام نخست خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا شناسایی و در سامانه مهر کریمانه ثبت نام شدند تا بر اساس اولویت کمک‌ها را به دست این خانوارها رسانده شود.

توزیع کمک مومنانه به ۱۴۰۰ خانوار آسیب دیده اقتصادی از کرونا

وی گفت: چهار هزار خانواده در شهرستان گلپایگان شناسایی شدند که برخی از این خانواده‌ها تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، از این تعداد خانوار سه هزار و ۳۲۹ خانوار در سامانه مهر کریمانه ثبت شدند و تاکنون سه مرحله توزیع انجام شده است و از میان ثبت نام شدگان، یک هزار و ۴۰۰ خانوار بسته معیشتی دریافت کردند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه خیران تاکنون ۱۹۰ میلیون تومان برای این قرارگاه پرداخت کرده‌اند، افزود: با کمک بسیج ناحیه گلپایگان بالغ بر ۳۷۰ میلیون تومان در این قرارگاه هزینه شده ضمن اینکه قبل از تشکیل قرارگاه کمک مومنانه در زمینه کمک‌های مومنانه ۲۵۰ میلیون تومان کمک به نیازمندان انجام شده است.

کد خبر 4931052

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا خیرین اقتصاد ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام مواسات کمک به نیازمندان بیرجند روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در صدد است تا مسکو را به سوی رقابت تسلیحاتی بکشاند.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه صادره خود در این ارتباط ادامه داد: ناتو به دنبال کشاندن روسیه به یک رقابت تسلیحاتی است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص اضافه کرد که ناتو با برگزاری رزمایش در نزدیکی مرزهای کشورش، سعی دارد مسکو را تحت فشار قرار داده و پای این کشور را به یک رقابت تسلیحاتی بکشاند تا از این طریق ظرفیت رزمی آن را محدود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: آنها در این مسیر هرگز موفق نخواهند شد.

این در حالیست که وی پیشتر رزمایش ناتو در فنلاند که ۲۶ آوریل (دیروز هفتم ادریبهشت ماه) آغاز شد را اقدامی تحریک‌آمیز توصیف کرده بود.

زاخارووا در این خصوص تاکید کرده بود: رزمایش نظامی ناتو در مجاورت مرزهای روسیه ماهیتی تحریک‌آمیز دارد. هدف این رزمایش‌ها اعمال فشار نظامی بر فدراسیون روسیه از طریق نمایش زور و به اصطلاح چنگ و دندان نشان دادن است. این رزمایش‌ها خطر حوداث نظامی احتمالی را افزایش می‌دهد.

پیش‌تر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آستانه هفتادوپنجمین سال تاسیس این ائتلاف نظامی به سرکردگی آمریکا گفته بود که «هم‌اکنون روسیه و ناتو در وضعیت رویارویی مستقیم قرار دارند.»

گسترش دائمی ناتو به سمت شرق اروپا، به محل مناقشه و استدلال ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه بدل شده است به طوری که او بیش از ۲ سال پیش با اشاره به عدم پایبندی ناتو به وعده‌هایش مبنی بر عدم گسترش به شرق اروپا دستور آغاز عملیات ویژه نظامی مسکو را صادر کرد.

کد خبر 6090224

دیگر خبرها

  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد