Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی استقلال نسبت به بازگشت نام داریوش شجاعیان به لیست این تیم واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شایعاتی به راه افتاده است که داریوش شجاعیان با پایان دوران مصدومیتش نامش به لیست استقلال اضافه می شود تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

صالح مصطفوی در واکنش به این شایعه به خبرنگار ما گفت:

در این که داریوش به ما تمرین می کند که شکی نیست اما برای بازگشت به لیست استقلال باید ببینیم میزان آمادگی او چقدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

در صورتی که آمادگی شجاعیان ایده آل باشد و کادرپزشکی تایید کنند که او می تواند بازی کند نام شجاعیان را به لیست استقلال اضافه خواهیم کرد و مشکلی وجود ندارد.

مربی استقلال در پایان صحبت های خود از توانایی های فنی شجا‌عیان صحبت کرد:

شجاعیان بازیکن توانمندی است و مطمئنا اگر بتواند در هفته های پایانی یا بازی های لیگ قهرمانان برای ما بازی کند استقبال می کنیم و نامش را به لیست اضافه می کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: داریوش شجاعیان لیست استقلال استقلال تهران داریوش شجاعیان صالح مصطفوی لیست استقلال لیست استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر منتشر شده از کمپ بایرن مونیخ نشان می‌دهد که ماتیس دی‌لیخت تمریناتش را از سر گرفته است. او در کنار یکی از مربیان بدنساز بایرن دیده شد که در حال دویدن کنار زمین است و فعلا از تمرینات گروهی خارج است.

بایرن هفته گذشته در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دی‌لیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دی لیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما او از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

مدافع هلندی به همین دلیل بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و توماس توخل تایید کرد که برای بازی فردا مقابل اشتوتگارت هم در دسترس نیست.

توخل در نشست خبری امروز گفت: "ماتیس دی‌لیخت فردا در دسترس نخواهد بود. برنامه او این است که از روز یکشنبه تمرینات را از سر بگیرد و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم برای چهارشنبه آماده است یا خیر."

دیگر خبرها

  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • سوپرگل داریوش شجاعیان برای هوادار در مقابل صنعت نفت
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!