Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن استقلال به دنبال مجوز خروج از کشور هستند تا به تمرین تیم هایشان اضافه شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلیچ و دیاباته ۲ بازیکنی هستند که با تعطیل شدن بازی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشورشان سفر کردند و در این مدت شایعات زیادی در مورد فسخ قرارداد آنها با آبی ها مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیچ و دیاباته چند ماهی بود که حقوق خود را دریافت نکرده بودند و به همین دلیل از همان ابتدا خیلی ها اینطور گمانه زنی کرده بودند که رفتن آنها برگشتی نخواهد داشت و این دو بازیکن هرگز به ایران برنخواهند گشت.

اما حدود سه هفته پیش بود که پیش بینی ها درست از آب درآمد چراکه وکلای این دو بازیکن نامه ای به باشگاه زدند که اگر بازیکنان شان تا تاریخ معین پول خود را دریافت نکنند اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد از طریق فیفا خواهند کرد.

با این حال بعد از تهدید میلیچ و دیاباته احمد سعادتمند که به تازگی سکان مدیریتی استقلال را در دست گرفته است بخشی از پول آنها را واریز کرد و هر دو راضی شده اند به فعالیت خود در این باشگاه ادامه بدهند.

میلیچ و دیاباته در حال حاضر هر دو در حال گرفتن مجوز خروج از کشورهایشان هستند تا بتوانند در زودترین زمان ممکن است به ایران برگردند؛ طبق قوانین کشورهای اروپایی به دلیل شیوع ویروس کرونا هر فردی که بخواهد از یک کشور خارج شود باید دلیل منطقی و موجه داشته باشد و دو بازیکن خارجی استقلال هم برای بازگشت به ایران باید این مجوز را داشته باشند.

با بازگشت دیاباته و میلیچ به ایران می توان به احمد سعادتمند در شروع کارش نمره قبولی داد چراکه او توانسته مهمترین دغدغه هواداران استقلال برطرف کند و دو بازیکن کلیدی و هم این تیم را در جمع آبی پوشان حفظ کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیاباته استقلال تهران دیاباته هروویه میلیچ میلیچ و دیاباته دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم

به گزارش همشهری آنلاین وینفرد شفر در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود: خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

کد خبر 848934 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم