Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی اجرای طرح توسعه شرکت راشا کاسپین زنجان که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد، افزود: کار اداری باید مکتوب، دو طرفه و تعهدآور باشد و با صحبت‌های شفاهی حل نمی‌شود.

وی اظهار داشت: هدف، حفظ مشاغل موجود و ایجاد شغل جدید است اما باید تعهدات طرفین مشخص بوده و نسبت به انجام آن‌ها متعهد شوند و به همین دلیل باید خواسته‌ها و پیشنهادات مسوولان شرکت و مدیران دستگاه‌های مربوطه، صورتجلسه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات به وجود آمده کنونی، حاصل شفاهی‌گویی‌های گذشته است، گفت: اگر گفته‌ها مکتوب شوند، طرفین به تعهدات و وظایف خود پایبند شده و برای انجام آن تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید برای جلوگیری از ورود پساب شرکت راشا کاسپین به زنجانرود، تلاش شود، اظهار داشت: عوارض آلایندگی این واحد نیز باید مورد توجه قرار گیرد هر چند تا کنون حداکثر مساعدت‌ها در این زمینه به عمل آمده است.

حقیقی افزود: در خصوص افزایش چندین برابری هزینه حمل پسماند این شرکت نیز شهردار و رییس شورای شهر زنجان و معاون عمرانی استاندار باید با هماهنگی همدیگر، افزایش منطقی آن را اعلام کنند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای نقشه راه دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۸ ، گفت: امسال نیز بلافاصله بعد از نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، کار گروه جهش تولید در استان زنجان تشکیل و نقشه راه آن نیز مصوب و از ۲۰ اردیبهشت‌ماه، عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه نتایج بسیار خوبی با اجرای نقشه راه در سال گذشته در استان زنجان به دست آمد، اظهار داشت: بهره‌برداری از هفت واحد تولیدی و بازگشت ۱۱ واحد راکد به چرخه تولید که بین چهار تا ۱۱ سال بود که تعطیل شده بودند، بخشی از این نتایج است.

حقیقی خاطرنشان کرد: همچنین پیگیری و رفع مشکلات برخی واحدهای تولیدی بزرگ مانند نخ تایر و ایران ترانسفو به‌رغم داشتن تبعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیز از دیگر نتایج کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است که در سایه تلاش تمام مدیران و مسوولان مربوطه به دست آمد.

مقام عالی دولت در استان زنجان تصریح کرد: حفظ اشتغال و پایداری واحدهای تولیدی، وظیفه مدیران است اما این اقدامات با گذر از سختی‌ها انجام شده و از تمام مدیران دولتی و غیردولتی و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی کمک گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه وظیفه مدیران، ایجاد آرامش در جامعه است، گفت: بزرگترین تکلیف و وظیفه ما ایجاد آرامش برای مردم، حفظ اشتغال موجود و ایجاد مشاغل جدید برای جلوگیری از معضلات اجتماعی است.

حقیقی خاطرنشان کرد: مالکیت پسماند روی نیز پس از سال‌ها بلاتکلیفی به دولت رسید که باید به نفع مردم استان زنجان هزینه شود.

وی اظهار داشت: در این راستا ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در قانون بودجه سال جاری پیش‌بینی شده که برای مردم استان زنجان هزینه خواهد شد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استانداری زنجان اشتغال زایی فتح‌الله حقیقی زنجان پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استانداری زنجان اشتغال زایی فتح الله حقیقی زنجان وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استانداری زنجان اشتغال زایی فتح الله حقیقی زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حاجی آباد با اشاره به روایت از حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: فرصت همان طوری که ابر می‌گذرد، به سرعت می‌گذرد؛ پس از فرصت‌های نیکو بهره ببرید. همانند این فرصت در روایت مذکور «فرصت سربازی امام زمان(عج) و فرصت جوانی است» که ما باید قدر آن را بدانیم و ارزش آن را بفهمیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره از هدف اولیه ورود طلبه به حوزه علمیه، این هدف را شناخت خداوند متعال، خودسازی و خدمت به خلق عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه طلبگی، شغل نیست و ما از به کاربردن این تعبیر، پرهیز و احتراز داریم، اضافه کرد: شغل در عرف انصراف به منبع و محل درآمد دارد، طلبگی مسیری برای پول در آوردن نیست، بلکه نقش ویژه‌ای است که روزی پیامبران به آن اهتمام داشتند. از طرف دیگر طلبگی کاری فوق‌العاده جدی است و باید برای آن سرمایه خاص وضع شود در حالی که شغل، زمینه‌ای برای مشغولیت و صرف وقت است.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: پس آینده شغلی طلبه، تداوم کاری است که انبیاء انجام می‌دادند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران