Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس در جدیدترین نامه خود به آنتونی استوکس که بدون هماهنگی و قبل از تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا تصمیم به ترک ایران گرفت خواهان بازگشت وی شد.

مسئولان این باشگاه از مهاجم ایرلندی خود خواستند تا خود را به تمرینات روز شنبه این تیم برساند تا در ادامه رقابت های لیگ برتر، سرخ ها را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوکس که قبل از ترک تهران، ۱۵۰ هزار دلار دریافت کرده بود در دوران تعطیلی رقابت های لیگ برتر از طریق وکیل خود خواهان دریافت ۲۰ هزار دلار دیگر از قرارداد پنج ماهه خود به ارزش ۲۵۰ هزار دلار شد که با مخالفت مدیریت باشگاه روبرو شد.

حال مدیران باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ استوکس به موضوع حضور در تهران هستند. در صورتی که استوکس پاسخی به نامه پرسپولیس ندهد و یا از حضور در تمرینات خودداری کند، با شکایت رسمی سرخ ها از وی در کمیته انضباطی فیفا روبرو خواهد شد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم روز گذشته اعلام کرد که به صراحت نگفته استوکس را نمی خواهد و این بازیکن باید با حضور در تهران، تکلیفش را با باشگاه مشخص کند.

به گفته گل محمدی، قراردادی که باشگاه با استوکس بسته است محکم بوده و در صورت رسیدن کار به شکایت، این پرسپولیس است که در فیفا برنده می شود. 

کد خبر 4930921 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس آنتونی استوکس فیفا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال سردار آزمون فدراسیون والیبال فوتسال فدراسیون فوتبال انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم