Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@12:00:52 GMT

جزئیات برنامه‌های روز قدس و عید فطر در شهرری

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۶۳۴۱

جزئیات برنامه‌های روز قدس و عید فطر در شهرری

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در شهرری برگزار نمی‌شود، گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد شهرری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: روز قدس روز بیعت با فلسطین است و فقط به تظاهرات و راهپیمایی محدود نمی‌شود بلکه این‌گونه مراسمات یکی از تجلیات بیعت با آرمان فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال که شیوع ویروس کرونا جهان را آلوده کرده، موضوع عوض نشده و همان است، لذا می‌توانیم با آرمان فلسطین بیعت کنیم و در طول سال پای‌بند این بیعت باشیم و اگر در فضای حقیقی قابل اجرا نباشد، قطعاً در فضای مجازی و در وجدان و ضمیر انسان‌ها قابل اجرا خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با اشاره به اینکه نقش ترامپ در جریان تقویت رژیم غاصب اسرائیل کاملاً مشهود است، تصریح کرد: ملت‌های مسلمان به ویژه ملت ایران در این راستا استکبارستیزی خود را نشان خواهند داد و به آمریکا اعلام می‌کنند با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت تحت ولایت مقام معظم رهبری به نقش خود درحمایت از مظلومان و آرمان‌های مردم منطقه و مسلمان ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام کنگرلو در همین راستا بیان کرد: در شهرستان ری راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود و تشکل‌های دینی و مبلغان با استفاده از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نقش خود در تبیین توطئه‌های دشمن را اظهار می‌کنند.

وی در ادامه در رابطه با برگزاری نماز عید فطر در شهرستان ری گفت: نماز عید سعید فطر امسال در ۲۲۰ مسجد شهرستان برگزار می‌شود و توصیه می‌کنیم نمازگزاران نکات بهداشتی را برای حفظ سلامت خود و دیگران رعایت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری ابراز کرد: نماز عید سعید فطر در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و بقاع متبرکه برگزار نخواهد شد و نمازگزاران با رعایت فاصله اجتماعی فقط به مساجد مراجعه کنند.

حجت الاسلام کنگرلو در پایان با تأکید بر اینکه شهروندان در روز عید فطر از پخش نذورات خودداری کنند، خاطرنشان کرد: نمازگزاران در هنگام اقامه نماز ماسک، دستکش، مُهر، سجاده و وسایل شخصی مورد نیاز خود به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: عید فطر فلسطین فضای مجازی شبکه های اجتماعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری نماز عید روز قدس عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • (ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • (ویدئو) تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری