Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، حکمت اله هاشمی در این باره اظهار داشت: در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه طی تماس تلفنی با مرکز پیام جمعیت هلال احمر استان در خصوص خانم ۸۰ ساله از اهالی روستای زرین خانی، بلافاصله یک تیم ارزیاب و یک تیم کوهستان به منظور اعزام به محل حادثه فراخوان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم امداد و نجات هلال احمر استان با توجه به شرایط نامساعد جوی و نبود امکان پرواز بالگرد فوریت‌های پزشکی، بالگرد جمعیت هلال احمر به سختی به ارتفاعات طارم سفلی منطقه صعب العبور زرین خانی اعزام و پس از چند ساعت کوهپیمایی در ساعت ۱۶:۵۰ در منطقه اعلام شده اقدام به انجام عملیات امداد و نجات کردند.

هاشمی در تشریح این عملیات بیان کرد: با توجه به شدت جراحات وارده، اقداماتی از قبیل آتل بندی و سرم تراپی توسط نجات گران تیم واکنش سریع و تیم پایگاه طارم سفلی انجام گردید و پس از پیمایش مسیر طی شده و بازگشت به منطقه فرود بالگرد، مصدوم تحویل تیم امداد هوایی گردید و به بیمارستان ولایت قزوین منتقل شد.

در این عملیات ۶ نفر از نجات گران جمعیت هلال احمر در قالب ۲ تیم با استفاده از ۱ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد در انجام عملیات همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داشتند.
 

کد خبر 4931148

منبع: مهر

کلیدواژه: حکمت الله هاشمی جمعیت هلال احمر قزوین امداد رسانی ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام مواسات کمک به نیازمندان بیرجند روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: عصر جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق‌شدن کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان به هلال‌احمر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آنها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌‌وجو فرد غرق‌شده دیگری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان