Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کلاله گفت: تاکنون و در راستای پویش کمک‌های مومنانه بیش از ۲۵ میلیارد ریال کمک نقدی و سبد معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

**

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر احتمال بروز تخلف توسط یکی از فروشندگان نهاده‌های دامی، تیمی از بازرسان برای بررسی موضوع به محل اعزام شد که پس از بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان و همچنین استعلامات انجام شده، تخلف گرانفروشی و صادر نشدن صورتحساب واحد مورد نظر برای ۸۵ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم پودر چربی دامی محرز و پرونده تخلف این واحد به ارزش یک میلیارد و ۶۸ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

نام نویسی آزمون تخصصی برای سال تحصیلی آینده دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان شعبه گنبدکاووس ویژه طلاب شیعه و اهل سنت آغاز شد.

حجت الاسلام جلال عراقی رییس این دانشگاه گفت: تحصیل در این مرکز آموزشی در ۲ مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رایگان است و دانش آموختگان آن مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم دریافت می‌کنند.

وی افزود: آزمون‌های تخصصی در رشته‌های فقه و حقوق امامی، فقه و حقوق حنفی، علوم قرآن و حدیث، فلسفه و عرفان اسلامی و فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی برگزار می‌شود.

**

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر مدارس روزانه و بزرگسال شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۱۷ خرداد در ۲۵ حوزه امتحانی شهری و روستایی در آزمون نهایی پایه دوازدهم شرکت می‌کنند.

کمال‌الدین نظرنژاد افزود: همچنین پنج هزار و ۱۶۷ دانش آموز پایه نهم گنبدکاووس در ۱۲۹ مدرسه به صورت حضوری امتحانات پایان سال تحصیلی خود را تا پایان خرداد برگزار خواهند کرد.

وی ادامه داد: دانش آموزان سایر پایه‌های تحصیلی بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی به صورت غیرحضوری سال تحصلی را به پایان خواهند رساند.

**

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس گفت: در راستای تفاهم‌نامه اداره کل میراث فرهنگی گلستان با بنیاد برکت قرار است از هنرمندان صنایع دستی در پنج روستای تقی‌آباد، سارلی اولیا، باقلی مرامه، آق آباد و هوتن شهرستان حمایت تسهیلاتی شوند.

مریم آق آتابای افزود: کار شناسایی هنرمندان با همکاری دهیاران آغاز شده است.

**

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کلاله گفت: این مجموعه با مشارکت خیران، ۱۳ مرکز نیکوکاری و استفاده از منابع داخلی بیش از ۱۰ میلیارد ریال در قالب چهار هزار و ۵۰ سبد معیشتی و همچنین ۲۰ هزار وعده غذای گرم و حدود ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی در ماه مبارک رمضان به نیازمندان تحت حمایت تحویل داده است.

**

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برای سومین سال پیاپی در لیگ برتر حضور خواهد داشت.

**

۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت عید سعید فطر توسط پویش‌های مردمی مقابله با کرونا در گنبدکاووس توزیع می‌شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا کمک های مردمی گلستان کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا کمک های مردمی گلستان کلاله گنبدکاووس ویروس کرونا کمک های مردمی گلستان کلاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، در پیام خود از تمام افراد دخیل در یافتن یسنا تشکر کرده است.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پیدا شدن «یسنا دیدار» کودک ۴ ساله کلاله‌ای که از روز ۹ اردیبهشت مفقود گردیده بود، موجب شادمانی تمامی مردم گلستان گردی

در این عملیات نفسگیر ۵ روزه که از لحظه مفقود شدن این کودک آغاز گردید، نیرو‌های زیادی از سراسر استان و حتی استان‌های همجوار همکاری لازم را جهت جستجو و یافتن این کودک داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

اینجانب ضمن ابراز خوشنودی از پیدا شدن «یسنا دیدار» کودک ۴ ساله کلاله‌ای از تمامی نیرو‌ها اعم از نیرو‌های داوطلبان هلال احمر سراسر استان، نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، ارتش، سپاه، بسیج، فراجا، اعضای شورای تامین شهرستان کلاله، ائمه محترم جمعه و جماعات تشیع و تسنن، فرماندار و نیرو‌های فرمانداری، بخشداران، شورا‌ها اسلامی، دهیاران، ادارات عضو مدیریت بحران شهرستان و تمامی نیرو‌های مردمی که تا پیدا شدن این کودک آرام و قرار نداشتند و با تمام توان و تجهیزات در میدان حضور داشتند، تقدیر و تشکر می‌نمایم و اجر تمامی این زحمات را از خداوند منان برای این عزیزان خواستارم.

دیگر خبرها

  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • ناپدید شدن یک کودک در استان گلستان / یسنا کجاست؟
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده