Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اولویت حضور در این دانشگاه از ۱۷ خرداد با دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان طی اطلاعیه به پرسش‌های دانشجویان در خصوص ابهامات موجود پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس ادامه آموزش در نیمسال جاری در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه شهیدباهنر، کماکان به شیوه الکترونیکی بوده و تاکنون مجوزی جهت بازگشایی خوابگاه و غذاخوری صادر نشده است. دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی قبل از هرگونه اقدامی، از نحوه اسکان خود در خوابگاه از ۱۷ خرداد به بعد اطلاعات دقیق را از اداره خوابگاه‌ها اخذ نمایند. شماره تماس اداره خوابگاه‌ها در ساعات اداری، ۳۳۲۵۷۶۱۴ و ۳۱۳۲۲۸۲۷ (با کد ۰۳۴ جهت تماس از خارج استان) اعلام می‌شود.   بیشتر بخوانید: زمان امتحان جامع دانشجویان دکتری دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام شد
شایان ذکر است که اولویت حضور از ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ با دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت انجام امور پایان نامه و رساله بوده و آموزش ایشان نیز کماکان به شیوه الکترونیکی است. اسکان درخوابگاه برای این دسته از دانشجویان عزیز نیز پس از صدور مجوز‌های ذیربط و نیازمند هماهنگی با اداره خوابگاه‌ها است.

همچنین نحوه (حضوری یا الکترونیکی) و تاریخ برگزاری امتحانات پایان نیمسال، رسماً از سوی اداره خدمات آموزشی دانشگاه در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

در این اطلاعیه به دانشجویان اکیداً توصیه شده که در ارزیابی‌های مستمر، آزمون‌های طول نیمسال، تکالیف، تمرین‌ها و کوئیز‌های اعلامی از سوی استادان شرکت فعال داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید باهنر معاون آموزشی امتحانات پایان ترم بازگشایی دانشگاه ها باهنر کرمان ۱۷ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و گرامیداشت مقام استاد، مراسم تجلیل از اساتيد دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو علي بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در مراسم تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت : اساتيد و معلم ، ماندگارترین واژه ای است که در ذهن ها می ماند.

 وي به نقش رفتار عملی اساتید در شکل گیری شخصیت دانشجویان اشاره کرد و افزود : رفتار عملی اساتید بیشترین تأثیر را در شکل‌گیری رفتارهای مثبت در بین دانشجویان دارد و همین نقش مهم استاد است که نسل‌ها را به‌هم پیوند می‌دهند و تکامل در فرهنگ را عینیت می‌بخشد.

او اظهار داشت : کار اصلی معلمان و اساتید، تعلیم ‌و تربیت بوده و کلید فتح آینده در دست شما اساتید است و تمدن سازی جزء با نقش بی بدیل اساتید شکل نخواهد گرفت.

در ادامه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در اين دانشگاه با اشاره به حوادث اخیر دانشگاههای آمریکا، اقدامات پلیس این کشور ر لکه ننگی بر دامن نظام غربی مدعی آزادی دانست .
 
حجه الاسلام محمد حسين صغیرا وظیفه اصلی اساتید را زدودن جهل از جامعه دانست و افزود: کسی که جهل را از جامعه می زداید، یکپارچه نور است و این نور است که چراغی روشن فراروی نسل آینده قرار می دهد.

سپس رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با تبریک روز معلم و استاد به نقش شهید مطهری در تربیت نسل انقلابی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که ما بتوانیم ادامه دهنده راه این شهید عزیز باشیم.
فاطمه معین الدینی، نحوه انتخاب اساتید برتر را یادآور شد و گفت: دو نفر از اساتید دانشگاه در عرصه های علمی و پژوهشی سرآمد بوده اند و همین‌طور به پاس قدردانی از تلاش مدیران گروه از آنها نیز تجلیل می شود و همچنین در هر گروه آموزشی به انتخاب مدیران گروه استان، از سه استاد مدعو دانشگاه تجلیل مي گردد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم اساتید اين دانشگاه با اعلام حمایت خود از تظاهرات دانشجویان دانشگاههای آمریکا، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز داشتند.

دیگر خبرها

  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد