Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس باخ، رئیس آلمانی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) از لغو احتمالی المپیک توکیو خبر داد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه BBC، رئیس IOC معتقد است اگر المپیک توکیو 2020 در سال 2021 هم قابلیت برگزاری نداشته باشد باید به صورت کامل لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها که قرار بود تابستان سال جاری میلادی به میزبانی توکیو برگزار شود به دلیل همه‌گیری جهانی ویروس کرونا با تصمیم مشترک دولت ژاپن و IOC  به سال 2021 موکول شد.

توماس باخ، رئیس آلمانی کمیته بین‌المللی المپیک اظهار داشت: می‌دانم که تعویق دائم رقابت‌ها و استخدام چند هزار نفر در کمیته سازماندهی المپیک امکان‌پذیر نیست. همچنین هماهنگی میان فدراسیون‌های جهانی رشته‌های مختلف ورزشی برای هر سال امکان‌ نخواهد داشت، زیرا ورزشکاران باید اطمینان‌خاطر داشته باشند. ما باید آماده سناریوهای مختلفی باشیم. امیدوار هستیم که المپیک توکیو 2020 ژوئن 2021 برگزار شوند.

وی افزود: شاید نیاز به اقدامات دیگری برای ساماندهی محیط امن داشته باشیم. حتی ممکن است برای ورزشکاران و سایر شرکت‌کنندگان در المپیک قرنطینه را در نظر بگیریم. اگر قرار است المپیک توکیو در سال 2021 هم برگزار نشود باید آن را لغو کنیم. البته نخست‌وزیر ژاپن هم اعلام کرده است که تابستان 2021 آخرین گزینه برگزاری المپیک 2020 خواهد بود.

ابراز امیدواری باخ و تدروس برای غلبه بر کرونا تا المپیک

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,33,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط المپیک کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) المپیک 2020 توکیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک کمیته بین المللی المپیک IOC المپیک 2020 توکیو المپیک کمیته بین المللی المپیک IOC المپیک 2020 توکیو المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود