Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از افزایش ۱۶۵۸ تخت بیمارستانی در استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی استان گفت: از سال  ۹۶ تاکنون تخت‌های بیمارستانی در استان بیش از هزار و ۵۰۰ تخت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جواد آقازاده با بیان اینکه در آذربایجان غربی ۵ هزار و ۱۷۵ تخت بیمارستانی موجود است، افزود: از جمله تخت‌های بیمارستانی که طی سال‌های اخیر به حوزه درمان استان افزوده شده اند می‌توان به ۱۱۰ تخت در میاندوآب، ۵۷۰ تخت در خوی، ۲۲۰ تخت در امام خمینی ارومیه، ۳۲ تخت در تدبیرارومیه، ۱۰۷ تخت مطهری ارومیه، ۴۰ تخت در طالقانی ارومیه، ۶۴ تخت در تکاب و ۳۰۹ تخت درجامع زنان ارومیه، ۶۱ تخت شمس ارومیه، ۱۰۳ تخت میلاد ارومیه، ۴۲ تخت در امیرالمومنین خوی اشاره کرد که تعدادی از آنان نیز در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره شاخص تخت‌های بیمارستانی بیان کرد: شاخص تخت‌های بیمارستانی آذربایجان غربی ۱.۶ تخت به ازای هر هزار نفر جمعیت است که این عدد پس از افتتاح بیمارستان جامع زنان ارومیه از متوسط کشوری فراتر خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تخت بیمارستانی تخت های بیمارستانی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی طرح های مصوب سفرهای    ریاست جمهوری واستاندار آذربایجان غربی و سایر موارد در حوزه راهداری شهرستان ارومیه درسالن جلسات شهیدسلیمانی فرمانداری ارومیه   باحضورفرماندار ارومیه، مدیرکل   راهداری وحمل ونقل جاده ای، معاونین ومدیرشهرستان، معاونین فرمانداری،بخشداران پنج گانه شهرستان وکارشناسان فرمانداری برگزار شد .

فرماندار ارومیه  در ابتدا ضمن اشاره به رشد محسوسی  که در حوزه راهداری در دوره مدیریت جدید اداره کل راهداری صورت گرفته،  به بررسی چالش ها، برنامه ها، مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل نقل شهرستان ارومیه پرداخت،

 در ادامه ایشان به ۴ محور دستور کار جلسه  که بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به استان و مصوبات سفر مقام عالی استان  و پروژه های تملک دارایی های  و  مشخص کردن اعتبارات شهرستانی و آخرین وضعیت تخصیص منابع  از جمله موضوعات مدنظر این جلسات است.

عماری اظهار کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰هزار نفر معادل یک سوم جمعیت استان در شهرستان ارومیه ساکن هستند که نیاز است توجه جدی برای حل مشکلات راه های اصلی و فرعی آن  شود.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه ۶۱۱ روستای آذربایجان غربی در ارومیه واقع شده است، خاطر نشان کرد: بیشترین  تعداد راه های روستایی و اصلی استان در ارومیه قرار دارد, همچنین ارومیه تنها شهرستان استان است که با ۲ کشور مرز مشترک دارد لذا نیاز است توجه ویژه در حوزه راهداری به این شهرستان داشته باشیم و آنچه امروز در این حوزه در حال انجام بوده قابل تقدیر است.

وی ادامه داد:۱۹ مصوبه شامل ۳۸پروژه مصوبات سفر شهرستانی استاندار به  بخش های ۵گانه ارومیه است  که تاکنون این پروژه ها ۶۲درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه