Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شکوهی گفت: با توجه به محدودیت هایی که ویروس کرونا به وجود آورده، جشن گلریزان امسال به صورت جمعی برگزار نمی شود و به شیوه ای متفاوت از سال گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، جلسه هماهنگی گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در دفتر رئیس دادگستری جیرفت برگزار شد.

«حسین شکوهی» در این نشست گفت: با توجه به محدودیت هایی که ویروس کرونا به وجود آورده،جشن گلریزان امسال به صورت جمعی برگزار نمی شود بلکه با شیوه ای متفاوت از سال های گذشته و برای هر صنف به صورت مجزا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دادگستری جیرفت خاطرنشان کرد: اگر از زاویه مسئولیت اجتماعی به موضوع گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نگاه کنیم هر چه مشارکت خیرین و نیکوکاران در این گونه برنامه ها بیشتر باشد قطعا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شویم.

وی با اشاره به این که  در آموزه های دینی به کمک به مستمندان تاکید فراوانی شده است، افزود: اگر انسان کار خیری را با قصد قربت و برای خدمت بی منت به خلق و برآورده کردن حاجات و نیازمندی های آنان انجام دهد، قطعاً برکات کارهای خیر را در زندگی خود احساس می کند.

در ادامه این نشست «حسین سلامی» گفت: فضای معنوی ماه مبارک رمضان، فضای مناسبی برای عبادت، تزکیه و انجام اعمال خیر است و آزادی زندانیان نیز از عبادات و امور خیر می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی جیرفت اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۲۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد مالی با کمک خیرین آزاد و به آغوش خانواده باز گشتند.

وی تصریح کرد: نباید بدهکاران دربند را فراموش کنیم، افرادی که به دلیل اقتصادی ورشکسته یا بدهکار شده اند و با به علت سانحه ای‌ غیر عمد گرفتار و محبوس می باشند و چشم به راه توجه و کمک مردم هستند و دستشان کوتاه است.

سلامی  خاطر نشان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی جشن گلریزان به گونه‌ای متفاوت اما وسیع تر  برگزار نمی شود.

گفتنی است؛ این نشست با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت و جمعی از کشاورزان شهرستان برگزار شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جشن گلریزان جشن گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین روشنک در گفتگو با سایت سازمان لیگ در مورد ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل گهرسیرجان به فینال صعود کنند در آنصورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی درمورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر وجام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • پارک کردن یک خودرو به شیوه‌ای متفاوت + فیلم
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار