Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:37:32 GMT

رهایی گروگان در کمتر از سه ساعت در کرج

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۷۶۵۶

رهایی گروگان در کمتر از سه ساعت در کرج

به گزارش روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز ، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی اعلام کلانتری ۱۳ باهنر کرج مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در خیابان مطهری کرج  و مخابره این خبر به پلیس آگاهی، بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی به کلانتری ۱۳ باهنر اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ماموران  در مواجهه با پدر ربوده شده مطلع شدند که سرنشینان ۲ دستگاه خودرو با حمله به مغازه شیشه فروشی محل کار پسرش و شکستن شیشه های مغازه با درگیری و ضرب و جرح ، او را ربوده و متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان به منظور شناسایی عاملان آدم ربایی وارد عمل شده و با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دقیق محل وقوع جرم، خودروها که ۲ دستگاه خودرو ۲۰۶ و روآ بودند شناسایی و در استعلام از پلاک آن ها، مالک خودرو ها شناسایی و با اجرای طرح مهار و اقدامات پلیسی گسترده حدود ساعت یک بامداد امروز خودرو روآ در یکی از بلوارهای کرج در حالی که با چهار سرنشین به سرعت در حال عبور بود مشاهده شد و تحت تعقیب کارآگاهان قرار گرفت.

نادربیگی  گفت: با سرعت عمل کارآگاهان خودرو متوقف و در اقدامی غافلگیرانه  سه سرنشین آن کمتر از سه ساعت  دستگیر و فرد ربوده شده نیز که در بند ربایندگان بود رها و برای مداوای جراحاتش به بیمارستان منتقل شد .

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان داشت: متهمان در مواجهه با دلایل و مدارک موجود، به آدم ربایی اعتراف کرده و انگیزه خود از این عمل را انتقام جویی و تسویه حساب شخصی عنوان کردند.  

برچسب‌ها البرز پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا