Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@18:24:08 GMT

قیمت مسکن در پرند چقدر شده است؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۷۶۸۵

قیمت مسکن در پرند چقدر شده است؟

رویداد۲۴ رئیس اتحادیه مسکن پرند در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت مسکن در پرند افزایش یافته است یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت مسکن در پرند از اول فروردین تاکنون بین ۳۰ تا ۴۰ درصد گران شده است. قیمت مسکن در شهر پرند از متری سه میلیون تومان آغاز شده و شخصی‌ساز‌ها تا متری هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم قیمت خورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد حسنی افزود: فعلا بازار مسکن راکد است. برخی هم هستند که قیمت املاکشان را متری ۱۰ میلیون تومان گذاشته‌اند، اما فعلا معامله‌ای نشده است. در حقیقت قیمت املاک پرند به متری ۱۰ میلیون تومان تنها قیمت پیشنهادی است.

او اظهار کرد: قیمت هر متر مربع مسکن تعاونی‌ساز‌ها یا مسکن مهر در شهر پرند نیز حدود سه میلیون تومان است. همچنین قیمت اجاره‌بهای مسکن نیز ممکن است بین ۱۰ تا ۲۰ درصد در شهر پرند گران شود. بیشتر بخوانید: آماری از سلطان‌های مسکن پردیس! منبع: تجارت نیوز لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مسکن مهر مسکن میلیون تومان قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مطابق صورتجلسه نحوه قیمتگذاری خودرو معاونت محترم امور صنایع وزارت صمت مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ و همچنین صورتجلسه هیئت مدیره شرکت سایپا به شماره ۱۱۷۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶، نرخ جدید محصولات سبک تجاری این شرکت اعلام شد.

تسنیم در گزارشی نوشت: مطابق این گزارش قیمت وانت نیسان تک سوز آپشنال که در اسفند ماه ۵۱۷ تومان بود به قیمت جدید ۵۶۰ میلیون تومان در اردبیشت ماه رسیده است.

علاوه بر این وانت نیسان تک سوز آپشنال با موتور M۲۴ plus از ۵۴۲ میلیون تومان به قیمت ۵۷۹ میلیون تومان و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال نیز از ۵۵۴ میلیون تومان به ۶۲۲ میلیون تومان رسیده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900988

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند
  • بازدید خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳