Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون هندبال گفت: امیدواریم باشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خود را از سر بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، با اشاره به نامگذاری خانه هندبال به نام سردار شهید قاسم سلیمانی به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: چندی پیش در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی و همزمان با بدرقه کاروان تیم ملی هندبال وعده داده بودیم برای بزرگداشت و گرامیداشت یاد این سردار شهید، خانه هندبال را به نام ایشان نامگذاری کنیم که خوشبختانه روز گذشته این اتفاق بزرگ در حضور مقامات کشوری و لشکری و با حضور همرزمان ایشان و پیشکسوتان هندبال و مسئولان وزارت ورزش رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز مجدد فعالیت‌های ورزشی ادامه داد: کرونا فعالیت های ورزشی در کشور را با وقفه مواجه کرد و با وجود به راه افتادن پویش ورزش در خانه شور و نشاط اجتماعی از جامعه رخت بربسته بود. خوشبختانه با صدور مجوزهای لازم دوباره فعالیت‌های ورزشی به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته خواهند شد و شور و نشاط باز هم به جامعه برخواهد گشت.

پاکدل درخصوص آغاز دوباره اردوهای تیم های ملی هندبال هم گفت: در تلاش هستیم تا از اوایل خردادماه اردوهای تدارکاتی تیم های ملی جوانان و نوجوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود. از آنجایی که لازم است هرچه زودتر تیم های ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند ما هم با رعایت پروتکل‌های اجتماعی شرایط برگزاری اردوها را فراهم می کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال درباره آمادگی شهر شیراز برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا ادامه داد: با مسئولان تجهیز اماکن ورزشی در شیراز جلسه داشتیم و از آنها خواستیم با توجه به دستور وزیر محترم ورزش و جوانان و طبق قولی که به ما داده‌اند هرچه زودتر سالن شیراز را برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا آماده و تجهیز کنند تا بتوانیم میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم.

وی در خصوص زمان آغاز تمرینات تیم‌های باشگاهی هندبال هم گفت: طبق اعلام وزارت ورزش و ستاد ملی کرونا مجوز آغاز تمرینات تیم ها از دهه دوم خرداد ماه داده شده و ما هم به تیم های باشگاهی اعلام کرده‌ایم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده تمرینات را آغاز کنند. آنچه برای ما اهمیت زیادی دارد رعایت پروتکل‌هاست تا مبادا دوباره شیوع کرونا گسترده شده و منجر به توقف فعالیت‌های ورزشی شود. ضمن اینکه اوایل شهریور ماه را هم برای آغاز لیگ درنظر گرفته‌ایم و امیدواریم همه چیز به بهترین شکل پیش برود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل مسابقات قهرمانی آسیا رعایت پروتکل فعالیت های ورزشی تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است

مسعود امرالهی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کمبودی در عرضه اقلام اساسی نداریم، گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان، هیچ گونه افزایش قیمتی در حبوبات و دیگر کالاها نداریم.

به گفته او، با توجه به آنکه هیچ تغییر قیمتی در گروه کالایی صورت نگرفته است، از این رو مغازه داران موظف به رعایت هستند، در غیراین صورت با گرانفروشی برخورد می شود.

امرالهی ادامه داد: وظیفه نظارت بر خرده فروشی ها با سازمان حمایت است که بازرسان این سازمان با خرده فروشان متخلف باید برخورد کنند و چنانچه پس از بررسی واحد صنفی متوجه شدند که گرانی مربوط به حلقه تامین است، موظف به دریافت فاکتور و ارائه به بازرسان وزارت جهاد هستند تا برخوردهای لازم با شرکت تولیدکننده، تامین کننده و واردکننده در این خصوص صورت بگیرد.

مدیرکل بازرسی وزارت جهاد با بیان اینکه هیچ گونه تغییر قیمتی در کالاهای اساسی نداریم، افزود: بازرسان سازمان حمایت و اتاق اصناف موظف به برخورد با گرانفروشی و تخلف در  حوزه خرده فروشی ها هستند و در صورت تخلف در حوزه تامین باید موضوع را به مجموعه ما و جهاد استان ها اعلام کنند تا برخورد لازم صورت بگیرد.

او با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در عرضه شکر، حبوبات و دیگر کالاهای اساسی سبد خانوار نداریم، گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و اعلام معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ثابت ماندن ارزش افزوده یک درصدی کالاهای اساسی هرگونه افزایش قیمت شکر و حبوبات به بهانه های مختلف تخلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی