Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:38:39 GMT

نماز عید سعید فطر در مساجد مازندران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۷۷۷۰

نماز عید سعید فطر در مساجد مازندران برگزار می شود

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک عید بندگی (عید سعید فطر)، اظهارداشت: روزه داران در این ماه مهمانی خدا باید از دستاوردهای ماه مبارک رمضان حفظ و حراست کنند و پاداش یک ماه بهار معنویت عید فطر است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز عید فطر در پایان ماه مبارک رمضان، افزود: عید فطر، جشن بندگی خداوند است و بازگشت به فطرت انسانی است و این عید، عیدالله و شکرانه یک ماه بندگی برای خداوند متعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام شکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود به اجتماع عظیم مسلمانان در نماز عید فطر اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین اثر اجتماعی این نماز، پیوند و همدلی مسلمانان و اجتماع عظیم مردم مؤمن و روزه دار است که موجب تقویت وحدت و همبستگی در جامعه اسلامی و مسلمانان خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وجود برخی نگرانی‌ها در شیوع ویروس منحوس (کووید ۱۹) و با توجه به اینکه دشمنان اسلام و مسلمانان هجمه‌های زیادی برای جوامع اسلامی ایجاد کرده بودند، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش شیوع این ویروس و برخی هجمه‌ها، خللی در اراده ملت بزرگ ایران اسلامی و امت اسلام در این ماه مبارک و آئین‌های مراسم شب‌های احیا و قدر ایجاد نشد بلکه از این ظرفیت ماه مبارک برای رفع و کاهش این بحران بهره گرفته شد که نمونه آن همدلی ملت بزرگ ایران در رزمایش بزرگ کمک مومنانه و مواسات بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی در بخش پایانی سخنان با اشاره به درپیش بودن عید سعید فطر و برگزاری نماز این عید در کشور، بیان داشت: عید بندگی نماز عید فطر با توجه به دستورالعمل‌های ستا د ملی مبارزه با کرونا در بسیاری از شهرهای کشور برگزار خواهد شد و این نماز عید بندگی در بسیاری از مساجد مازندران با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه برگزاری مراسم شب‌های قدر با اقدامات بسیار ارزشمند و دقیق فعالان فرهنگی و مذهبی و جهادی در بسیاری از مساجد کشور و استان برگزار شد و هیچ گونه خللی و مشکلی در روند برگزاری این مراسم دیده نشد قطعاً با همان تدبیر و برنامه ریزی می‌شود نماز عید فطر را در بسیاری از مساجد استان با توجه به رعایت دقیق پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان برگزار خواهد شد و امیدواریم مثل برگزاری مراسم پرفضیلت شب‌های قدر شاهد برگزاری این نماز عید بندگی در مساجد کشور و شهرهای استان بدون هیچ مشکلی باشیم.

کد خبر 4931252

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران عید سعید فطر ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا ایلام کمک به نیازمندان مواسات بیرجند روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا نماز عید فطر ماه مبارک عید بندگی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد