Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارکنان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در گرامیداشت یوم الله روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، کارکنان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در گرامیداشت یوم الله روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود به روان پاک مطهر رهبر کبیر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فلسطین را پاره تن اسلام و حمایت از آزادی آن را نماد رویارویی حق در برابر باطل و همبستگی مظلومان و مستضعفان عالم در برابر روزگویان و مستکبران دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز قدس روز انزجار عالم اسلام و همه آزادی خواهان جهان در برابر دفاع از قدس شریف و اعلام انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و اسرائیل کودک کش و متجاوز است و امت اسلام بایستی اراده محکم خود را که برخاسته از تعالیم دین مبین اسلام و معارف بلند قرآن کریم و سیره پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه اطهار (علیهم السلام) است، در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی نشان دهد و با وحدت، همگرایی و اتحاد و استفاده از همه ظرفیت های داخلی، منطقه ای و بین المللی خواهان رهایی فلسطین از سلطه و انقیاد اسرائیل و به ثمر رسیدن نقشه های شوم آن شجره خبیثه در منطقه خاورمیانه شوند.

 

ما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن بزرگداشت این روز بزرگ و بسیار مهم، موضوع فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می دانیم و از همه نیروهای تحت امر ولایت امت اسلام می خواهیم که حاج قاسم وار تمام تلاش و همت خود را طبق تدابیر عالیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای آزادی فلسطین و انزوای رژیم صفاک صهیونیستی انجام نمایند و از همه جوانان غیور میهن اسلامی می خواهیم اگر چه راهپیمایی و تظاهرات خیابانی به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان پذیر نیست اما می توان با استفاده از ظرفیت و بستر فضای مجازی سعی در روشنگری و بزرگداشت این روز عزیز نمایند.

 

با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته مبنی بر سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت این روز عزیز از عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی دعوت می شود تا از طریق گیرنده های رادیویی و تلویزیونی شاهد صحبت های مهم امیر قافله صبر، بصیرت و استقامت؛ امام خامنه ای (مدظله العالی) باشند، چرا که قوت ما و قدرت ما و عظمت تمدن نوین اسلامی در گرو پیروی جهادگونه از تدابیر حکیمانه معظم له است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: فعالان کانون های مساجد آزادی قدس شریف منویات مقام معظم رهبری صدور بیانیه روز قدس اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای از حمله جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۱:۴۵ روز یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۲۴، مرکز نظامی البغدادی را زیر آتش قرار داده و تلفاتی قطعی به آن وارد کردند.

این در حالی است که رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی شب گذشته به پایگاه میرون در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6091010

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی