Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس اعلام کرد: تنها راه عزت، اقتدار و پیروزی، مقاومت قهرمانانه در راه قدس عزیز است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دکتر علی‌اکبر ولایتی به مناسبت روز قدس با انتشار بیانیه‌ای بر لزوم مقاومت قهرمانانه در راه قدس عزیز تأکید کرد:

متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

امام خمینی (ره) با تدبیر بی‌بدیل و نورانی واعلام روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، خط بطلانی بر ده ها سال توطئه و نقشه‌های شوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل در جهت انحراف و فراموشی قبله اول مسلمین و قدس شریف کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلسطین  مظهر وحدت مسلمانان در مقابل صهیونیزم و مسئله اول جهان اسلام است، دشمنان اسلام همواره در تلاش بوده‌اند که با انحراف مبارزات و مقاومت مردم مظلوم فلسطین این اصل بنیادین را به فراموشی بسپارند. 

استکبار جهانی در جهت مبارزه با آرمان‌خواهی مسلمانان در این مسیر از فریب، تطمیع و ترغیب بهره جسته است و برخی از ساده لوحان و ظاهربینان نیز مطامع زودگذر خود را در سازش اعراب با رژیم صهیونیستی، طی 50 سال گذشته تصور نموده‌ و یافته اند.

سازش و مذاکره با دشمن صهیونیستی نتیجه‌ای جز خفت، پشیمانی و سرخوردگی در پی نداشته و نخواهد داشت و این سازش‌ها در طول تاریخ  دشمن را گستاخ تر ساخته و طرح‌های خائنانه‌تر و مستبدانه‌ای همچون معامله قرن را پدیدار نموده است.

و اما در مقابل، خط مقاومت در برابر توطئه ها نمایان ساخت که بهترین و موفق‌ترین ابزار و راهبرد برای احقاق حق ملت‌های ستم‌دیده عالم، ایستادگی در برابر مستکبران است.

پیروزی های انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس در ایران ، جنگ ۳۳ روزه در لبنان، جنگ‌های 22،8 ، 51 ، 2 و 3 روزه در غزه و فلسطین، مقاومت مردم مظلوم یمن، شکست فریب‌خوردگان جاهل عصر جدید در عراق و سوریه و ... گواهی آشکار در حقانیت راه شهدای مقاومت و سردار شهید این جبهه، حاج قاسم سلیمانی است که راه این سردار سرافراز، راه قدس و آزادگی است.

بی تردید حمایت و پشتیبانی کامل آمریکا از رژیم صهیونیستی، تضعیف روند مذاکرات به اصطلاح صلح، طرح انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف و در پرده اخیر طرح ننگین معامله قرن نخواهد توانست آرمان فلسطین را از اولویت خارج نماید، بلکه اتحاد و وحدت بیش از پیش مسلمانان جهان را در مقابل این رژیم رقم خواهد زد. 

پیروزی‌های مستمر در منطقه، معادله قدرت را به نفع جبهه مقاومت تغییر داده، روح اعتماد به نفس، خودباوری، ایثار، شهادت و جهاد را در کالبد جوانان فلسطینی دمیده  است که تنها راه عزت، اقتدار و پیروزی، مقاومت قهرمانانه در راه قدس عزیز است.

علی رغم این که امسال به دلیل همه‌گیری کرونا در سطح جهانی، برگزاری روز قدس با محدودیت هایی همراه است ، اما ملت‌های آزادیخواه جهان ویروس منحوس صهیونیستی را که سال‌هاست در منطقه خاورمیانه به آدم‌کشی، جنایت، کودک کشی، اشغال‌گری و هتک نوامیس مشغول است را همچون گذشته محکوم و مغلوب اراده‌های استوار خود خواهند نمود.

انتهای پیام/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی علی اکبر ولایتی روز قدس دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی عراق سه‌شنبه شب از حمله پهپادی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا از المیادین، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه یک هدف مهم را در ایلات هدف قرار دادند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که صدای انفجارهای مهیب در بندر ایلات به گوش رسیده و سامانه پدافندی این رژیم فعال شده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرواز بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش غربی مرز با لبنان+فیلم
  • هشدار به اردن درباره مشارکت در یک «جشن مسموم»
  • اذعان ارتش اسرائیل به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله