Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس حوزه هنری هرمزگان در این باره گفت: پوستر "گام‌های استوار" و تصویر سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور آرمان تمامی رزمندگان اسلام برای آزادی فلسطین و نابودی رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی است.

انوشیروان پیش‌دار روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از بزرگ ترین اقدامات حضرت امام خمینی (ره) را پایه گذاری روز قدس می نامید و آن را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می‌دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تولید و انتشار محتواهای فرهنگی هنری با موضوع آزادی فلسطین و گرامیداشت روز جهانی قدس در فضای مجازی با توجه به فراگیر بودن آن فرصت بسیار مناسبی برای نشان دادن ماهیت پلید رژیم صهیونیستی به دنیا دانست.

رییس حوزه هنری هرمزگان ادامه داد: قدس و سرزمین فلسطین تنها مربوط به مردم فلسطین نیست و این وظیفه شرعی و دینی همه مسلمانان به ویژه هنرمندان ایرانی است که با تولید برنامه های فاخر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

پوستر "گام‌های استوار" توسط علی شهیدی زاده تختی و با محوریت گرامیداشت روز جهانی قدس در حوزه هنری استان هرمزگان تهیه و تولید شده است.  

عضویت در کارگاه عکس مستند حوزه هنری هرمزگان، حضور در نمایشگاه پوسترهای عاشورایی سال ۹۳ و ۹۸ و همچنین شرکت در نمایشگاه گروهی عکس مسیر دلدادگی ۹۷، بخشی از کارنامه هنری علی شهیدی زاده تختی است.

سید حسن نصرالله در سخنرانی دیروز خود چهارشنبه روز جهانی قدس را میراث مبارک امام خمینی (ره) دانست و اظهارداشت: روز قدس بیانگر پایبندی ایران و ثابت قدم بودن این کشور در مسئله فلسطین و جهاد برای آرمان فلسطین است. ما امسال شهید قدس یعنی حاج قاسم سلیمانی را که تکیه‌گاه بزرگی برای مقاومت در منطقه بود از دست داده ایم.

وی ابرازداشت: روز قدس امسال شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی که یکی از بزرگترین ارکان مقاومت بود را نداریم. ما راه شهید سلیمانی را کامل خواهیم کرد و به او تعهد می‌دهیم که آرزوهایش را محقق خواهیم کرد و آنگونه که او به ما یاد داد در تمام جبهه‌ها حاضر خواهیم بود. او شهید بزرگ قدس است و ما راه او را ادامه خواهیم داد.

دبیرکل حزب الله لبنان پیشتر و در سال گذشته نیز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را شهید راه قدس معرفی کرد. 

سپهبد سلیمانی فرمانده سپاه قدس که تکیه گاه بزرگی برای مقاومت در فلسطین بود و بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به همراه المهندس و هشت نفر دیگر به دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها هرمزگان حوزه هنری قاسم سلیمانی روز قدس پروندهٔ خبری روز قدس در ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان حوزه هنری قاسم سلیمانی روز قدس هرمزگان حوزه هنری قاسم سلیمانی روز قدس حاج قاسم سلیمانی حوزه هنری روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان