Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاو شکی ندارد که آینده درخشانی پیش روی گرینوود قرار دارد. 

طرفداری- به نظر لوک شاو، میسون گرینوود تمامی مهارت های لازم برای پر کردن جای رابین فن پرسی در منچستریونایتد را دارد. 

به گزارش سایت رسمی منچستریونایتد، با وجود این که فقط 20 بازی از 36 بازی گرینوود در فصل جاری به عنوان بازیکن اصلی بوده است، این مهاجم با ثبت 12 گل و ارسال 4 پاس گل امیدواری زیادی را برای هواداران تیمش به همراه آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقایسه گرینوود و فن پرسی توسط شاو

او در فصل اول حضورش در تیم اصلی فوق العاده کار کرده است. به وضح مشخص است که ذاتا یک گلزن محسوب می شود. در این فصل با وجود این که همیشه در ترکیب اصلی قرار نداشت، شمار گل ها و آمارهایش خیلی خوب است و ضمنا چند پاس گل هم ارسال کرد. برای کسی با این سن و سال کم آن هم در اولین فصل خودش، شگفت انگیز کار کرده است. هنوز باید چیزهای زیادی یاد بگیرد ولی اگر به تلاش و کوشش روزمره ادامه دهد، دلیلی نمی بینم که چرا نباید به فن پرسی جدیدی یا بازیکنی در آن سبک که گل های زیادی برای ما به ثمر برساند تبدیل شود. 

شاو، گرینوود را تحسین می کند

مهارت گرینوود برای استفاده از هر دو پایش، چیزی است که اغلب کارشناسان به آن اشاره دارند. شاو هم این نکته را امتیاز مثبتی برای هم تیمی خود می داند.

این که به خوبی می تواند از هر دو پایش استفاده کند باورکردنی نیست. زمانی که سن پایین تری داشتم، چلسی بازیکن جوانی به اسم لوئیس بیکر داشت که با هر دو پا بازی می کرد. شاید او و میسون تنها بازیکنان دو پا به معنای واقعی باشند که دیده ام. زمانی که در ساوتهمپتون بودم، آدام لالانا هم می‌ توانس خیلی خوب از پای چپ و راستش استفاده کند. راول موریسون هم با هر دو پا قوی بود و دیدیم که طی هفته های اخیر خیلی ها از پتانسیلش صحبت کردند ولی به نظرم میسون در این زمینه برتر است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فن پرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل جیدن بوگل به منچستریونایتد روی اشتباه آندره اونانا (منچستریونایتد 0-1 شفیلدیونایتد)

جیدن بوگل روی اشتباه آندره اونانا گل اول شفیلدیونایتد مقابل منچستریونایتد را به ثمر رساند.

دانلود (8MB)

دیگر خبرها