Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شاه علی مسئول هیات امناء و کارفرمای پروژه موقوفه مسجد امام محمد باقر(ع)شاهرود با بیان اینکه فرد شرکت کننده در این طرح با خرید هر سهم در سه ثواب جاریّه سهیم خواهد شداضافه کرد: ثواب ساخت مراکز عام المنفعه مردمی، ثواب ساخت مسجد جامع و ثواب خرید زمین موقوفه، خرید وقف نامه به نیّت اموات و درگذشتگان از ویژگی های ماندگار این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عرضه سهام به صورت حضوری با مراجعه به دفتر امام جمعه شاهرود و دفتر موقوفه واقع در مسجد امام محمد باقر(ع ) شهرستان شاهرود انجام می شود اضافه کرد: همچنین این سهام به صورت غیر حضوری و به صورت اینترنتی از طریق سایت موقوفه به آدرس www.albagher.ir قابل خرید بوده و برگه وسهام و وقف نامه بعد از خرید و درج آدرس از طریق پست برای آنها ارسال می شود.

شاه علی اظهار امیدواری کرد: بتوانيم در آينده به يكی از معتبرترين مراكز تخصصی خدمات عام المنفعه و آموزش قرآن و اهل‌بيت(ع) در كشور و جهان اسلام تبديل شويم تا بتوانيم خدمات ارزنده آموزشی، پژوهشی و ... را به‌علاقه‌مندان ارائه كنيم.

برای خرید آنلاین و دریافت وقف نامه موقوفه به ادرس اینترنتی www.albagher.ir مراجعه نماید.

لینک کوتاه: asriran.com/0033lm

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وقف نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • فروش اینترنتی دارو
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر