Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@08:51:01 GMT

روند افزایشی ۲۹ ارز بانکی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۸۴۸۶

روند افزایشی ۲۹ ارز بانکی

بانک مرکزی امروز (پنجشنبه) نرخ ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۹ ارز کاهش و قیمت ۲۹ واحد پولی دیگر افزایش یافت؛ نرخ بقیه ارزها نیز ثابت ماند.

به گزارش خبرنگار پول نیوز، هر دلار امریکا بدون تغییر قیمت همانند روزهای گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس ۵۱ هزار و ۲۴۱ ریال و هر یورو نیز ۴۶ هزار و ۴۱ ریال ارزش‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۴۶۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۷۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۲۲۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۷۶ ریال، روپیه هند ۵۵۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۵ هزار و ۹۹۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۱۷۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۲۰ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۱۳۵ ریال قیمت خورد.
نرخ دلار نیوزیلند نیز ۲۵ هزار و ۷۲۲ ریال، راند افریقای جنوبی ۲ هزار و ۳۳۴ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۹۰ ریال، روبل روسیه ۵۸۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۷ هزار و ۵۵۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۶۷۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۴۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۴۸ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۵۲۶ ریال تعیین شد.
همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۹۱ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۶۷۲ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۱۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۹۷۶ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۶۵۵ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۱۳۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰هزار و ۱۴۱ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۱۱۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۵۴ ریال قیمت‌گذاری شد.
افغانی افغانستان ۵۴۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۵۰۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و ۰۹۷ ریال، سامانی تاجیکستان ۴ هزار و ۹۴ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۸۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دلار ارز بانک نرخ قیمت ۱۱ هزار ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت