Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جعفر گنج‌خانلو  روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، روز قدس را میراث ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: این روز یک روز الهی است که آثار و برکات آن در انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن فریاد ظلم ستیزی در جهان را طنین انداز کرده است.

وی برگزاری و زنده نگه داشتن روز قدس را با توجه به شرایط خاص امسال و شیوع بیماری کرونا ویژه دانست و گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده ملت شریف و انقلابی ایران و جامعه بزرگ آموزش و پرورش در گرامیداشت این روز حضور فعال و چشمگیری به ویژه از فضای مجازی بهره گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول، قدس و فلسطین را تکه ای جدا شده و غصب شده از دنیای اسلام و فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه قدس پاره تن اسلام است را بسیار موجز و تاریخی دانست که موجبات بیداری دنیای اسلام و سردادن شعار حق طلبی و ظلم ستیزی را در جهان و مبارزه برای حذف غده سرطانی صهیونیسم را زنده و پویا کرد.

وی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر نیز اضافه کرد: حماسه فتح خرمشهر یک واقعه تاریخی بسیار است که رشادت های سرداران رشید اسلام به پیروی از رهبری کبیر انقلاب که فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد، توانستند رژیم بعثی را از خاک پاک ایران اسلامی بیرون برانند و پیروزی‌های غرور انگیز دیگری را رقم بزنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زنجان با قدردانی از رشادت های فرزندان غیور این مرز و بوم و معرفی آن به نسل دانش آموز، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود باید در فضای مجازی و سایر فرصت ها اطلاع رسانی دقیق از ابعاد عملیات غرورانگیز بیت‌المقدس و آزاد سازی خرمشهر صورت گیرد.

 هم اکنون حدود ۲۰۰ هزار دانش آموز زنجانی در ۲ هزار و ۵۵۰ مدرسه شامل ۹ هزار و ۱۸۴ کلاس درس اعم از دولتی و غیردولتی در استان زنجان تحصیل می‌کنند.

برچسب‌ها مدارس فضای مجازی روز قدس دانش‌آموزان پروندهٔ خبری روز قدس در ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس فضای مجازی روز قدس دانش آموزان مدارس فضای مجازی روز قدس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد