Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@06:11:43 GMT

تعویق ازسرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۸۶۴۸

ترکیش ایرلاین به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه امروز با انتشار بیانیه‌ای جدید اعلام کرده است که تحت تاثیر شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا، لغو و تعلیق پروازهای مسافری و بین المللی خود را تا حداقل اواسط ماه آینده میلادی ، تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۰، تمدید خواهد کرد.

در این بیانیه همچنین تاریخ بازگشت پروازهای داخلی این ایرلاین چهارم ژوئن ۲۰۲۰ ثبت و اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت هواپیمایی پیشتر اعلام کرده بود که در هفته آینده یعنی اواخر ماه مه سال جاری میلادی (۲۸ مه ۲۰۲۰) پروازهای داخلی و خارجی خود را از سر خواهد گرفت و برنامه پروازی آن به حالت عادی باز خواهد گشت.

اما حالا به نظر می رسد که در تصمیم جدید مقامات و مدیران این شرکت، در اقدامی محتاطانه از سرگیری و آغاز پروازهای بین المللی ترکیش ایرلاین تقریباً یک ماه دیگر نیز تمدید شده و به تعویق افتاده است.

بر اساس آخرین آمار های منتشر شده در وبسایت simpleflying، تاکنون بالغ بر ۱۵۲ هزار در مورد ابتلا به ویروس خطرناک و مرگبار کرونا در ترکیه ثبت شده است که از این تعداد بیش از ۴۰۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۱۱۳ هزار نفر نیز بهبود یافته اند.

همزمان با شیوع گسترده و شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان بسیاری از ایرلاین ها به منظور جلوگیری از انتشار بیشترین ویروس و همچنین حفظ سلامت و بهداشت جامعه، پروازهای خود به مناطق گسترده‌ای از جهان که هم اکنون با کرونا به شدت درگیرند، را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده اند. همین لغو پروازها موجب شده که شرکت‌های هواپیمایی ضرر و زیان های مالی گسترده‌ای را متحمل شوند و بسیاری از خطوط هوایی پرتردد و درآمدزایی آنها به حالت غیرفعال تغییر حالت دهد. بسیاری از هواپیماها نیز هم اکنون در فرودگاه های بزرگ و پر تردد جهان زمین گیر شده اند.

همه این مسائل موجب شده که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه هوانوردی، صدمات وارده از سوی شیوع ویروس کرونا بر صنعت هوانوردی و گردشگری را به حادثه تروریستی ۱۱ سپتامبر به برج‌های دوقلوی ایالات متحده آمریکا تشبیه کنند که البته به عقیده آنها آسیب های این ویروس خطرناک به مراتب بسیار بیشتر و گسترده تر خواهد بود، به گونه‌ای که انتظار می‌رود شیوع کرونا در جهان عنوان بزرگترین کابوس برای ایرلاین‌ها را به خود اختصاص دهد.

کارشناسان سازمان هوانوردی بین المللی غیرنظامی ایکائو (ICAO) و سازمان حمل و نقل هوایی یاتا (IATA) نیز با انتشار گزارش های مفصل، در خصوص ضرر و زیان های مالی گسترده شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان تحت تاثیر شروع ویروس کرونا به شدت ابراز نگرانی کرده بودند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ترکیه ویروس سلامت فرودگاه جهان صنعت گردشگری ۱۱ سپتامبر ایالات متحده آمریکا سازمان حمل و نقل ۱۱ سپتامبر ایالات متحده آمریکا زمین صنعت گردشگری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

کنسرت رایگان مدونا، خواننده مشهور آمریکایی با حضور بیش از یک و نیم میلیون تماشاگر شامگاه شنبه ۴ مه در ساحل کوپاکابانا در ریو دوژانیروی برزیل برگزار شد.

بسیاری از تماشاگران از ساعت‌ها پیش برای یافتن مکانی مناسب در محل برگزاری کنسرت این خواننده ۶۵ ساله حاضر شده بودند.

تخمین زده می‌شود که حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر برای حضور در این کنسرت به ساحل کوپاکابانا در این شهر آمدند و به گفته سازمان‌دهندگان کنسرت این ساحل معروف را به «بزرگترین صحنه رقص در جهان» تبدیل کردند.

مدونا ۶۵ ساله در کنسرتش این ساحل را «زیباترین مکان در جهان» توصیف کرد.

کنسرت ریو به عنوان ایستگاه پایانی تور جهانی مدونا و برای تشکر از حمایت‌های هوادارانش در طول چندین دهه، برگزار شد.

علاوه بر جمعیت زیادی که در ساحل دور هم گرد آمده بودند، بسیاری از ساکنین این منطقه هم از پنجره‌های خانه‌های خود، هتل‌ها و همچنین قایق‌ها به تماشای این کنسرت پرداختند.

دیگر خبرها

  • وقتی هوش طبیعی حشرات به کمک ربات‌ها می‌آید
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس