Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی از تعویق افتادن مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی به دلیل ویروس کووید ۱۹ خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، عیسی علیزاده معاون فرهنگی این نهاد گفت: مرحله نیمه نهایی دوره چهارم این مسابقات که قرار بود بهار 99 برگزار شود به‌دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و قرار است در تابستان سال جاری اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهاددانشگاهی به عنوان مبتکر مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی در کشور، حاضر است تجربیات خود را در اختیار مجموعه های علاقمند در اجرای این مسابقات قرار دهد.

علیزاده اظهار کرد:  مسابقات ملی دفاع سه‌دقیقه‌ای پایان نامه(3MT) بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: این مسابقات از سال 2008 میلادی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا آغاز شده و در حال حاضر در تعداد زیادی از دانشگاه‌های معتبر دنیا اجرا می‌شود. در ایران به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی این مسابقات از سال 1395 به عنوان بخش جنبی جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی کلید خورد و در ادامه به صورت مستقل و ملی در سال‌های 96، 97 و 98 ادامه یافته است.

وی گفت: در دوره اخیر، دبیرخانه مسابقات ضمن کسب مجوز از دانشگاه کوئینزلند به‌عنوان صاحب‌امتیاز معنوی آن، دستورالعمل اجرایی مسابقات را بر اساس شاخص‌های مسابقات بین‌المللی و استانداردهای دانشگاه کوئیزلند مورد بازبینی قرار داد و دستورالعمل اجرایی دوره چهارم براین اساس تنظیم، ابلاغ و اجرا شده است.

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: معاون فرهنگی جهاددانشگاهی مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی

این شما و این ال کلاسیکوی واقعی اروپا.

طرفداری | در جریان دیداری از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید مقابل هم قرار می گیرند.

اطلاعات مسابقه بایرن مونیخ و رئال مادرید روز و تاریخ برگزاری: سه‌شنبه، 30 آوریل ۲۰۲4 | 11 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران تورنمنت: دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا - فصل 24-2023 ورزشگاه: آلیانتس آرنا (مونیخ) داوران: کلمن تورپن (داور اصلی) و ژروم بریزار (داور VAR) از فرانسه ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید بایرن مونیخ (1-3-2-4): اضافه می شود. رئال مادرید (2-4-4): لونین | وازکز، ناچو، رودیگر، مندی | والورده، کروس، شوامنی، بلینگام | وینیسیوس، رودریگو

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند