Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ذاکر با اشاره به اقامه نماز عید سعید فطر در اکثریت مساجد تهران، گفت: مردم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش برای اقامه نماز در مساجد حضور یابند.

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان(روز جهانی قدس)، اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی قدس اقدام به تولید محتوا در فضای مجازی و در شبکه ای که ائمه جماعات مساجد در آن عضو هستند، کردیم، ضمن اینکه نماهنگ و پوستر نیز در این زمینه از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد تهیه و تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: با توجه به اینکه سخنران روز جهانی قدس مقام معظم رهبری هستند، به همین جهت هیچ برنامه مستقلی در مساجد سراسر کشور اجرا نمی شود، تا همه در این روز مستمع سخنانی مقام معطم رهبری از سیمای جمهوری اسلامی شوند.

 

وی با اشاره به اقامه نماز عید سعید فطر در مساجد گفت: با توجه به اینکه در شب های قدر مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی از عهده مراسم لیالی قدر به خوبی برآمدند، ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب کرد که مساجد با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می توانند اقدام به برپایی نماز عید سعید فطر کنند و لازم است، نمازگزاران با استفاده از ماسک و  دستکش برای اقامه نماز حضور یابند.

 

حجت الاسلام ذاکر اضافه کرد: اکثریت مساجد پایتخت در این روز میزبان مردم خداجو هستند و توصیه شده است که نماز عید سعید فطر در صورت شرایط جوی مناسب در فضای باز اقامه شود.   

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان خاطر نشان کرد: امسال به دلیل بحران کرونا اجتماع در مصلای امام خمینی(ره) برای اقامه نماز وجود ندارد. البته در شهرهایی که وضعیت آنها سفید اعلام شده  طبق دستورالعمل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعلام شده است که نماز عید سعید فطر در مصلاهای نماز جمعه اقامه می شود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام ذاکر نماز عیدفطر مسجد مرکز رسیدگی به امور مساجد نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد