Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیردل پور از کمک‌های مومنانه بچه‌های مسجد آقاسید جیحون سیاه اسطلخ رشت به نیازمندان در قالب رزمایش ایثار و همدلی خبر داد.

«حسن شیردل پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: همزمان با شیوع کروناویروس و تعطیلی اماکن عمومی و مذهبی، فعالیت‌های مسجد آقاسیدجیحون سیاه‌اسطلخ با تشکیل گروه جهادی «شهید حسن رمضانی» به‌منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون امام‌المتقین (ع) سیاه‌اسطلخ رشت با اشاره به ضدعفونی معابر و توزیع بسته‌های بهداشتی بین مردم افزود: این کمک‌ها با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهدای سیاه‌اسطلخ و برخی از سازمان‌ها تهیه و در روستا توزیع شد.

 

وی به اجرای رزمایش همدلی، ایثار و کمک مومنانه در مسجد آقا سیدجیحون اشاره کرد و اظهارداشت: در مرحله اول این رزمایش ۵۲ بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های محروم و نیازمند توزیع شد.

شیردل‌پور ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ سفره ساده افطار با همکاری موکب نورالزهرا(س) و به همت خیرین، ۵۰ بسته غذایی شامل نان، پنیر و خرما به همراه تعدادی ماسک تهیه و به خانواده‌های محروم اهدا شد.

 

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات تصریح کرد: توزیع ۸۰ بسته حمایتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا ویروس نیز در مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه انجام شد.

 

مسئول کانون امام‌المتقین رشت از قربانی ۲ راس گوسفند برای طبخ آبگوشت نذری در این کانون خبر داد و اعلام کرد: آبگوشت نذری امروز(پنج‌شنبه،۱ خرداد) در مسجد سیاه اسطلخ طبخ و پخش می‌شود.

 

وی به مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی همزمان با عید سعید فطر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در این مرحله نیز ۱۱۸ بسته معیشتی تهیه شده که بین افراد شناسایی شده توزیع می‌شود.

 

شیردل‌پور اعلام کرد: در مجموع بالغ بر ۳۱۰ بسته معیشتی با کمک های مومنانه مردم توسط گروه جهادی «شهید حسن رمضانی» مسجد آقاسید جیحون سیاه‌اسطلخ در این روستا توزیع شده است.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی بسته معیشتی کانون های مساجد گیلان سیاه اسطلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حمایت سیاه‌پوستان آمریکا از اعتراضات ضدصهیونیستی

تصاویر و گزارش‌ها از مشارکت و حضور فعال دانشجویان مسلمان، یهودی، مسیحی و سیاه‌پوست در اعتراضات ضدصهیونیستی سراسری در دانشگاه‌های آمریکا حکایت دارد.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • فیلم/ حمایت سیاه‌پوستان آمریکا از اعتراضات ضدصهیونیستی
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها