Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:36:05 GMT

کمک مومنانه| توزیع 5000 بسته معیشتی بین نیازمندان رودبار و زهکلوت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۹۱۷۴

کمک مومنانه| توزیع 5000 بسته معیشتی بین نیازمندان رودبار و زهکلوت

‍‍‍‍‍‍

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز 5 هزار سبد غذایی برای مردم شهرستان رودبار پیش‌بینی شده که دو هزار بسته متعلق به بنیاد علوی و بنیاد مستعفان و سه هزار بسته متعلق به سپاه و بسیج و خیران است که بین نیازمندان شهرستان رودبار و زهکلوت توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین معروفی در حاشیه توزیع 5 هزار بسته غذایی در رودبار و زهکلوت اظهار داشت:  خدا را شاکریم توانستیم با همت سپاه پاسداران، کمیته امداد، بسیج مستضعفان، بنیاد مستضعفان و در استان‌ها ائمه جمعه و امامان جماعت مساجد و مسئولان اجرایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) فرمان رهبری را اجرا کنیم و برای کسانی که به وسیله ویروس کرونا شغل و معیشت‌شان دچار مشکل شده‌، خدمت‌رسانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: در استان کرمان با تشکیل قرارگاه امام حسن (ع) در مرکز استان و در شهرستان‌ها دو مرحله اقدامات خوبی انجام شد که بخشی کمک سپاه و بسیج و بخشی توسط رده‌های حاکمیتی و بخشی کمک‌های مردمی داخل شهرستان‌ها بود که برای نیازمندان جمع‌آوری و در قالب بسته‌های معیشتی توزیع شد.

 

وی عنوان داشت: امروز 5 هزار سبد غذایی برای مردم شهرستان رودبار پیش‌بینی شده که دو هزار بسته متعلق به بنیاد علوی و بنیاد مستعفان و سه هزار بسته متعلق به سپاه و بسیج و خیران است و ارزش هر بسته 300 هزار تومان بوده که رقم ریالی آن یک میلیارد و 500 میلون تومان است و از عصر امروز توزیع آن آغاز خواهد شد.

معروفی خاطرنشان کرد:  برای مددجویان کمیته امداد این منطقه هم بسته‌هایی در نظر گرفته شده که 500 بسته غذایی برای شهر رودبار و 500 بسته برای مددجویان کمیته امداد در زهکلوت تعلق می‌گیرد.

وی ابراز داشت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه از روز عید فطر و به مناسبت عید فطر، روز قدس و آزادی خرمشهر با رمز یا مولا علی‌بن ابیطالب (ع) آغاز و  36 هزار بسته توزیع می‌کنیم که با آتش به اختیار قرارگاه‌های شهرستان انجام خواهد شد و این کمک مومنانه در تمام عرصه‌ها ادامه خواهد داشت.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: حوزه جهیزیه هم به‌طور جدی دنبال می‌شود و حوزه آب شرب روستایی در دستور کار ویژه قرار گرفته و با قرارگاه خدمات اجتماعی که تشکیل دادیم به‌صورت انقلابی و جهادی و با همت بزرگی که در استان شاهد هستیم، کار انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/80016/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه سپاه ثارالله رودبارجنوب زهکلوت هزار بسته متعلق استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار