Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@11:13:13 GMT

همه چیز راجع به لیزر موهای زائد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۹۱۷۸

همه چیز راجع به لیزر موهای زائد

پس برای این که از شر موهای زائد و تیغ زدن آنها و انجام اپیلاسیون دردناک خلاص شوید، لیزر موهای زائد بهترین گزینه است.

 از آنجا که این روش زیبایی مورد علاقه و استفاده خیلی ها قرار گرفته است، بسیاری از کلینیک ها و مطب ها با تبلیغات پررنگ  قصد دارند مشتری جذب کنند. اما عده ای از افراد به دلیل عدم آگاهی و ندانستن یکسری اطلاعات مورد نیاز برای انجام لیزر موهای زائد به مراکزی مراجعه می‌کنند که برایشان پشیمانی به بار می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که تصمیم تان برای انجام لیزر قطعی است، پیشنهاد می کنیم در این مقاله همراه ما باشید. چراکه هدف ما از ارائه این مقاله بررسی این روش زیبایی پرطرفدار  و نکاتی که باید در مورد آن در نظر بگیرید، می باشد.

 هرچه مو تیره تر باشد، تاثیر لیزر بیشتر است.

از نحوه عملکرد لیزر موهای زائد خبر دارید؟ آیا می دانستید که هر چقدر موها تیره تر باشد، تاثیر لیرز بر روی آن بیشتر است؟ برای این که به این نتیجه برسید لازم است در مورد عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد برای شما کمی توضیح بدهیم.

در واقع هدف دستگاه لیزر ملانین رنگدانه های مو است و از آنجا که دستگاه های لیزر دارای یکرنگ و طول موج مشخصی هستند، نور لیزر توسط ملانین مو جذب می شود، به طوری که به بافت های کناری بدن آسیبی وارد نمی شود. اما هر چقدر ملانین رنگ تیره تری داشته باشد، نور لیزر را بیشتر جذب می کند. این قضیه مانند این است که اجسام به رنگ سیاه همه طیف های رنگی را جذب می کنند و در برابر تابش نور بیشتر گرم می شوند.

پس زمانی که لیزر منتشر شده از دستگاه به درون پوست نفوذ می کند توسط رنگدانه های ملانین جذب شده و باعث می شود که فولیکول مو دچار آسیب شوند و برای رویش مجدد موها توانایی نداشته باشند.

شاید بپرسید، چگونه لیزر به ملانین های دیگر پوست آسیب وارد نمی کند؟

اگر لیزر به ملانین های قسمت‌های دیگر پوست آسیب وارد کند، این زمان عوارض لیزر موهای زائد خود را نشان می دهد و باعث می شود که پوست شما آسیب ببیند و با لکه های پوستی مواجه شوید.

پس در صورتی که بدون وقفه از دستگاه لیزر استفاده کنید، تابش بیش از اندازه آن به پوست باعث می شود که به بافت های  اطراف فولیکول‌های مو آسیب وارد شود و در این زمان تنها مهارت متخصص می تواند از بروز عوارض لیزر جلوگیری کند.

گول تبلیغ بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را نخورید

مطمئناً شما تا به حال با این تبلیغ روبرو شده اید که حذف موهای تان با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد انجام می‌شود. ممکن است با مراجعه به این کلینیک ها به شما بگویند که مثلاً دستگاه الکساندریت به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شناخته می‌شود و لیزر شما توسط این دستگاه انجام خواهد شد. اما در واقعیت باید برای شما بگوییم که هر کدام از دستگاه های لیزر موهای زائد دارای مزایا و معایب خاصی هستند که برای یک نوع پوست و شرایط خاص ساخته شده است. در واقع هر فردی با هر تناژ رنگ پوستی می تواند از یکی از دستگاه های لیزر موهای زائد که در رده بهترین قرار دارد، استفاده کند و هیچگاه نمی شود موهای زائد تمام مراجعه کنندگان با پوست های مختلف را توسط یک دستگاه لیزر کرد.

برای لیزر موهای زائد هیچگاه به آرایشگاه ها مراجعه نکنید.

اگر می خواهید موهای آزار دهنده بدنتان را توسط بهترین دستگاه لیزر موهای زائد سر به نیست کنید، هیچ گاه این کار را در سالن های آرایشی و زیبایی با دستگاه های خانگی انجام ندهید. چرا که دستگاه های خانگی مورد استفاده در آرایشگاه ها دارای فناوری پایین تری هستند و اثرگذاری آنها کمتر است. دستگاه‌هایی مانند الکساندریت، دیوید جز دستگاه های فوق پیشرفته در این زمینه می باشند  که فقط در کلینیک ها استفاده می شوند و تنها پزشکان متخصص می توانند از آن ها استفاده کنند.

به طور کلی، استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد زمانی بهترین اثر گذاری را دارد که با رنگ پوست شما سازگار بوده، از قدرت تابشی مناسبی استفاده کرده و سیستم خنک کننده آن به خوبی کار کند.

از عوامل موثر بر روی قیمت لیزر موهای زائد خبر دارید؟

برای انجام لیزر موهای زائد بد نیست با عواملی که بر روی هزینه آن تاثیرگذار هستند، آشنا شوید. این روزها هزینه لیزر موهای زائد با توجه به ناحیه درمان مشخص می‌شود و معمولاً برای آقایان بیشتر از خانم ها تعریف شده است. به طور کلی عامل هایی که بر روی هزینه لیزر موهای زائد تاثیرگذار هستند شامل موارد متعددی می باشد.

دستگاه لیزر جدیدتر، هزینه لیزر موهای زائد بیشتر

نوع دستگاه از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه لیزر است. هر چقدر سال تولید دستگاه لیزر موهای زائد جدید تر باشد، هزینه لیزر بیشتر خواهد شد. معمولا دستگاه های لیزری که در چند سال اخیر ساخته شده اند، دارای سیستم پیشرفته و جدیدتری خواهند بود و تاثیر آن بر روی حذف موهای زائد بیشتر است. به همین خاطر بر روی گران شدن هزینه لیزر موهای زائد تاثیر مستقیم می گذارد.

فراموش نکنید، کسی که بدنتان را لیزر می کند، متخصص است نه دستگاه لیزر

میزان حرفه ای بودن و تجربه متخصص پوست نیز بر هزینه های نهایی لیزر اثرگذار است. تاثیر دستگاه لیزر بر روی بدن شما کاملا بستگی به مهارت و تجربه متخصص پوست دارد. بنابراین دکتری که سال‌هاست در این زمینه فعالیت دارد و مهارت کافی را کسب کرده است برای انجام این کار گزینه مناسب تری است. به همین خاطر هزینه لیزر موهای زائد توسط متخصص با تجربه بیشتر خواهد بود.

در واقع پرداخت هزینه بیشتر برای انجام لیزر باکیفیت تر بسیار بهتر از انجام لیزر توسط افراد بی تجربه و مواجه شدن با عوارض احتمالی است.

ناحیه مورد نظر برای انجام لیزر و جنسیت فرد نیز دو عامل دیگر تعیین کننده هزینه های لیزر هستند.

کلام آخر

با در نظر گرفتن نکات گفته شده در این مقاله امیدواریم که در انجام لیزر موهای زائد تجربه بهتری را داشته باشید.

 ممنون که ما در این خانه همراهی کردید.

کد خبر 513930

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برای انجام لیزر دستگاه های لیزر بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است

مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به گزارش منتشر شده در یک پایگاه خبری اعلام کرد که رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها و مانند سایر دستگاه‌های اجرایی بین ۱۳ تا ۳۸ درصد بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، طی روزهای گذشته، یک پایگاه خبری در گزارشی تصویری با عنوان «تماشا کنید: ریاضت برای مردم/ ولخرجی دولت در اختصاص به نهادهای غیر پاسخگو»، سعی در القای پیامی غیر واقعی در خصوص رشد بودجه دستگاه‌های فرهنگی داشته است. درخصوص این گزارش نکات زیر قابل توجه است:


۱- برخی از ارقام ارائه شده در گزارش نادرست است؛ مانند بنیاد سعدی که اعتبار اضافه شده آن ۳۴ میلیارد عنوان شده، در حالی‌که ۱۲,۵ میلیارد تومان بوده است و یا بودجه اضافه شده موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) حتی با احتساب اعتبارات بند (ب) تبصره ۱۳ قانون بودجه، ۱۶۵ میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان عنوان شده است. همچنین اعتبارات اضافه شده مورد اشاره در گزارش برای شورای عالی حوزه‌های علمیه و شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، سازمان تبلیغات اسلامی و جامعه المصطفی العالمیه نیز غیر واقعی است.


۲- رشد اعتبارات بودجه عمومی جدول (۷) دستگاه‌های اجرایی که در گزارش یاد شده به آنها اشاره شده به شرح جدول ذیل است.


همان‌طور که در جدول نیز قابل مشاهده است، رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها و مانند سایر دستگاه‌های اجرایی بین ۱۳ تا ۳۸ درصد بوده است.

درآمد اختصاصی دستگاه‌های فرهنگی برای اولین بار در جداول بودجه اضافه شده است.


۳- درآمد اختصاصی دستگاه‌های فرهنگی برای اولین بار در جداول بودجه اضافه شده است که علت آن حکم بند (ب) تبصره (۱۳) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور است که بر اساس آن یک‌ درصد (۱ درصد) از هزینه‌های شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت به موجب هم‌افزایی و ارتقای فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی، هنری و ورزشی از قبیل موضوعات قرآنی، ازدواج و خانواده، جوانی جمعیت، توانمندسازی بانوان و آسیب‌زدایی از زنان و خانواده تخصیص یافته است. 


۴- همچنین با توجه به اینکه کمک بودجه‌ای دولت به مؤسسات و نهادهای فرهنگی از طریق دستگاه‌های اجرایی اصلی است، بخش قابل توجهی از اعتبار در نظر گرفته شده ذیل دستگاه‌های اجرایی یاد شده به منظور کمک به مؤسسات و نهادهای مذکور بوده که در گزارش یاد شده به صورت نادرست به سرجمع اعتبارات دستگاه‌های اجرایی اضافه شده است. به عنوان نمونه هزار میلیارد تومان از اعتبار پیش‌بینی شده برای سازمان تبلیغات اسلامی از محل اعتبار بند (ب) تبصره (۱۳) لایحه بودجه سال جاری مربوط به صندوق توسعه قرآنی  و برای گسترش فعالیت‌های حفظ موضوعی قرآن کریم و تقویت فعالیت‌های مؤسسات قرآنی کشور بوده که (بر اساس برنامه‌های ارائه شده) در اختیار آن صندوق قرار خواهد گرفت و جزء اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی نیست.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند