Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شرکت خودروسازی فورد دو کارخانه خود را در ایالات متحده به علت ابتلای دو نفر از پرسنل فعال در آن به ویروس کرونا تعطیل کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شرکت خودروسازی فورد آمریکا روز چهارشنبه دو کارخانه خود را در ایالات متحده پس از آنکه تست ابتلای کارکنان به بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا مثبت اعلام شد، بعد از آنکه به علت توقف خطوط تولید کارخانه‌های قطعه سازی در مکزیک و کمبود قطعات مورد نیاز برای مونتاژ خودرو تعطیل شده بود، باری دیگر تعطیل و متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رویترز به نقل از منابع آگاه، کارخانه‌های دیربورن واقع در ایالت میشیگان و هاموند واقع در ایالت ایندیانای آمریکا را به علت تست مثبت کرونای دو نفر از کارگرانی که در دو شیفت مختلف به کارخانه آمده و مشغول به کار شدند و احتمال آلودگی سایر کارکنان تعطیل کرده و خطوط تولید خود را تا اطلاع ثانوی متوقف اعلام کرده است.

فورد که بدون شک از بزرگترین غول های خودروسازی در آمریکا به شمار می‌رود، روز دوشنبه همین هفته بود که کارخانه های آمریکای شمالی خود را پس از حدود دو ماه تعطیلی بازگشایی کرد و با حفظ سلامت کارکنان و رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت آنها را از سر گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت خودروسازی فورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو فورد ترانزیت 2025 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو فورد ترانزیت 2025 از یک موتور 2.0 لیتری تروبو دیزل چهار سیلندر بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو فورد ترانزیت ۲۰۲۵ از یک موتور ۲.۰ لیتری توربودیزل چهار سیلندر بهره می‌برد که ۱۲۱ کیلووات قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند، نسخه دیفرانسیل جلو از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند، در حالی که مدل‌های دیفرانسیل عقب از گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

طول و عرض خودرو فورد ترانزیت ۲۰۲۵ به ترتیب ۵۹۸۱ میلی‌متر و عرض آن ۲۱۱۰ میلی‌متر است، این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، قابلیت تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک مقابل و سنسور پارک جلو و عقب است.

از دیگر مشخصات خودرو فورد ترانزیت ۲۰۲۵ می‌توان به نمایشگر ۱۲ اینچی، ناوربری ماهواره‌ای، سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو، نظارت بر فشار باد لاستیک، چراغ‌های جلو اتوماتیک، نور بالا اتوماتیک، برف پاک‌کن‌های حساس به باران و گرمکن صندلی‌های جلو اشاره کرد.

کد خبر 749918

دیگر خبرها

  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • خودرو فورد ترانزیت 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد