Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:11:06 GMT

حمایت از قدس در عمق اعتقادات ماست

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۹۶۰۴

حمایت از قدس در عمق اعتقادات ماست

حجت الاسلام محمود عزیزی در گفتگو با مهر اظهار کرد: روز قدس برای تمام مسلمانان جهان اهمیت فراوانی دارد و اکنون در جهان فراگیر شده است لذا این روز هیچگاه نباید فراموش شود و در آینده‌ای نه چندان دور مردم مظلوم فلسطین از سلطه و جنایت رژیم صهیونیستی آزاد خواهند شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان با بیان اینکه آزادی قدس از آرزوهای دیرینه اسلام است، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند تا ۲۵ سال آینده اسرائیل نابود می‌شود و این وعده محقق شده و قدس شریف آزاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه روز قدس تجلی وحدت امت اسلامی با محوریت مظلومیت مردان و زنان و بچه‌های پاره تن اسلام و فلسطین است، افزود: روز قدس برای دفاع از مظلوم و فریاد کشیدن بر سر ظالم و متکبر است و این روز فریادهای در دل مانده نزدیک به ۷۰ سال تجاوز و کشتار و بی رحمی بر مردم بی دفاع فلسطین است.

عزیری تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی که با تیزبینی و درایت، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز وحدت امت اسلامی برای دفاع از مظلومیت قدس شریف و انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و اسرائیل کودک کش اعلام کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: امام خمینی (ره) فلسطین را نماد همبستگی و اتحاد امت اسلامی برای نشان دادن قدرت و عظمت اسلام و سستی و ضعف رژیم غاصب صهیونیستی دانست و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی محور این فریاد از دل برآمده جهان و جوش و خروش با معرفت و شور و شعور با بصیرت است.

وی افزود: حمایت از فلسطین و قدس به تعبیر مقام معظم رهبری از عمق اعتقاد ما نسبت به اسلام و معارف نجات بخش و سعادت آفرین آن است و در این راه ما تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس ایستاده‌ایم و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از زبانمان نخواهد افتاد.

عزیزی تاکید کرد: در آستانه این روز بزرگ یاد و خاطره شهید سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را که آرمانش آزادسازی قدس شریف بود گرامی می‌داریم و با بیعتی دوباره با این آرمان امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری که در کنار انتظار فرج حضرت صاحب‌الزمان (عج) که منادی آزادی مظلومان جهان و شکست استکبار است، بر همدلی و حمایت تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان در آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین تاکید می‌کنیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان در انتها بیان داشت: با توجه به شرایط فعلی، چشم تمام دنیا به ایران است که در بزرگداشت روز قدس چه خواهد کرد، که ما معتقدیم که این روز عظیم به هیچ وجه نباید فراموش شود.

کد خبر 4931393

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا ایلام کمک به نیازمندان مواسات بیرجند روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا قدس شریف روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان

مردم غزه با نگارش پیام‌هایی بر روی چادرهایی که در آنها زندگی می‌کنند، از جنبش‌های دانشجویی سراسر جهان برای حمایت از فلسطین قدردانی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چادرهای آوارگان در رفح حاوی پیام‌های حمایت و تشکر از دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان به ویژه دانشگاه های آمریکایی است که خواستار پایان دادن به نسل کشی جاری در غزه برای دویست و چهارمین روز متوالی هستند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیاست.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 9 روز پیش (17 آوریل) آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند.

معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. اردوگاه‌های دانشگاهی که در سراسر آمریکا ایجاد شده‌اند، دانشجویانی را از پیشینه‌های مختلف ـ از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط اسرائیل را محکوم کنند.

تا کنون در جریان جنبش دانشجویی در ایالات متحده، بیش از 600 نفر از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بازداشت شدند.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است