Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی گفت: مسئول در نظام مقدس اسلامی باید خط مقدم نماز جماعت و آئین های مذهبی و دینی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نخستین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 99، امروز (1 اردیبهشت) به ریاست استاندار و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی (عدل هاشمی پور و غلامرضا تاجگردون) معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه‌ های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله «سید نصیر حسینی»  در این نشست به تشریح ویژگی ‌های یک مدیر اسلامی پرداخت و گفت:  مدیر اسلامی باید از احکام اولیه اسلام آگاهی داشته باشد، گاهی مشاهده شده که بعضی از مدیران احکام الهی را خوب ادا نمی ‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این زیبنده یک مسئول اسلامی نیست که با احکام الهی آشنا نداشته باشد، اظهار داشت: وقتی یک مدیر اسلامی وارد مسجدی می ‌شود، باید با احکام نماز جماعت آشنا باشد.

 

آیت الله حسینی تظاهر به دین در بعضی جاها را خوب دانست و ادامه داد: برخی به بهانه اینکه ما نمی‌ خواهیم ریا کنیم، می ‌گویند به مسجد نمی‌ رویم و یا نماز جماعت نمی‌ خواهیم که این تفکر صحیح نیست.

 

امام جمعه یاسوج اذعان داشت: مسئول نظام اسلامی باید خط مقدم اول نماز جماعت و آئین های مذهبی و دینی باشد.

 

وی به ظرفیت های بالای استان کهگیلویه و بویراحمد در همه زمینه ها اشاره کرد و یادآور شد: باید با توان مدیریتی، برنامه و درایت این ظرفیت ‌ها را بالقوه کنیم.

 

آیت الله حسینی تاکید کرد: در بحث زمینه مقابله با کرونا مسئولان کهگیلویه و بویراحمد پای کار آمدند و توانستیم در تولید ماسک خودکفا شویم و یا سایر اقدامات که باعث شد استان ما در این زمینه خوب عمل کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های ارزشمندی که در زمینه کرونا انجام گرفت را باعث افتخار همه ما دانست و گفت: از مجموعه علوم پزشکی استان، استاندار، سپاه پاسداران، بسیج، گروه ‌های مردمی و سایر مسئولان که در مقابله با کرونا اهتمام داشتند، تشکر می ‌کنم.

 

وی خواستار تعامل مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیشرفت و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد شد و اضافه کرد: باید برنامه کلی برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین شود تا به واسطه این برنامه عقب ماندگی ‌ها را جبران کنیم.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه اگر همه مسئولان کنار هم بودند، این عقب ماندگی استان جبران خواهد شد، گفت: اگر همه در کنار هم نباشیم، عقب ماندگی بیشتر می‌شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشرفت و آبادانی مدیر اسلامی ظرفیت ها عقب ماندگی احکام الهی شورای اداری کرونا نماز جماعت نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد آیت الله حسینی نماز جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 نماز جماعت توسط بیش از ۵۰۰۰ نفر از تظاهرات کنندگان حامی فلسطین در پایتخت آمریکا، واشنگتن دی سی و در مجاورت کاخ سفید اقامه شد. لحظاتی از این نماز جماعت دیدنی را تماشا می‌کنید.

دیگر خبرها

  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا
  • نماز جماعت ۵ هزاری نفری در قلب آمریکا + فیلم
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود