Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:21:25 GMT

تیم والیبال سپاهان ۲ بازیکن ملی‌پوش جذب کرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۹۷۷۲

تیم والیبال سپاهان ۲ بازیکن ملی‌پوش جذب کرد

حمید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت:  با نظر مساعد سرمربی تیم والیبال باشگاه ۲ بازیکن جدید ملی‌پوش برای همراهی این تیم در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر به این تیم پیوستند.

وی افزود: کیاوش حیدری پشت خط زن، که فصل گذشته در تیم شهداب یزد بازی می‌کرد با نظر مساعد رحمان محمدی راد سرمربی تیم با عقد قراردادی به تیم والیبال سپاهان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حیدری در کارنامه خود مقام سومی جهان با تیم ملی دانش‌آموزی در کشور صربستان دارد و در سال ۱۳۹۶ به  اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و د رسال ۹۸ نیز با تیم ملی دانشجویان به ایتالیا رفت.

وی گفت: کیاوش حیدری پدیده لیگ برتروالیبال ایران سابقه ۲ سال حضور در تیم والیبال شهرداری تبریز را دارد که در سال ۹۶ به مقام سومی دست یافت.

باقری بیان کرد: سیامک مرندی لیبرو تیم ملی ایران هم به سپاهان پیوست.

وبه گفته وی این بازیکن باتیم ملی درسال ۲۰۱۵در مسابقات لیگ جهانی والیبال حضور داشت و درسال ۲۰۱۶ در مسابقات لیگ جهانی ، المپیک ریو و همچنین انتخابی المیک ژاپن شرکت کرد.

وی گفت: این بازیکن سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸  ضمن حضور در مسابقات لیگ جهانی در مسابقات قهرمانی بین قاره ای جهان و همچنین بازی‌های آسیایی جاکارتا و جام جهانی مردان جهان تیم ملی را همراهی کرده است و سال ۹۷ در خاتم اردکان و فصل قبل در سایپا بازی می‌کرد.

سهند الله‌وردیان، شادمهر کمایی، سهیل کمال‌آبادی و امیررضا سرلک چهار بازیکنی هستند که قرارداد خود را با سپاهان تمدید کردند. پیش از این سپاهان پرویز پزشکی را به خدمت گرفته و قرارداد علیرضا مباشری، فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری توانا و محمود رسولی را تمدید کرده بود.

محمدطاهر وادی پاسور فصل پیش سپاهان از این تیم جدا شده و به شهرداری ارومیه پیوسته است.

هدایت سپاهان مانند فصل گذشته بر عهده رحمان محمدی‌راد قرار دارد.

در فصل گذشته لیگ برتر، سپاهان با ۱۱ برد و ۳۴ امتیاز در رده چهارم قرار داشت اما این مسابقات به دلیل گسترش ویروس کرونا، بدون معرفی قهرمان به پایان رسید. فدراسیون والیبال قصد دارد فصل جدید مسابقات را زودتر از همیشه و در شهریور آغاز کند.

برچسب‌ها والیبال اصفهان تیم والیبال سپاهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال اصفهان تیم والیبال سپاهان والیبال اصفهان تیم والیبال سپاهان تیم والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال تهران با اینکه در صدر جدول قرار دارد اما مهاجمان این تیم آمار خوبی را از خود به جای نگذاشته اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران با گذشت بیست و پنج هفته از رقابت‌های لیگ برتر توانسته با ۵۴ امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. شاگردان جواد نکونام امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم این رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی از ذوب آهن اصفهان میزبانی خواهند.

استقلال در حالی با ۳۴ گل زده پس از سپاهان دارای بهترین خط هجومی است که مهاجمان این تیم آمار خوبی را تا به اینجای مسابقات از خود به جای نگذاشته‌اند و مهرداد محمدی با ۶ و «گوستاوو بلانکو» با ۵ گل زده بهترین گلزنان این فصل آبی‌ها به شمار می‌روند.

با نگاهی به آمار مهاجمان استقلال متوجه خواهیم شد که از جمع ۵ بازیکنی که در این پست برای آبی‌ها در لیگ برتر به میدان رفته‌اند در مجموع ۱۶ گل به ثمر رسانده‌اند این در حالی است که شهریار مغانلو مهاجم سپاهان و آقای گل فعلی لیگ، ۱۴ گل تا به اینجای مسابقات به تنهایی به ثمر رسانده است و مهاجمان فعلی استقلال در مجموع تنها دو گل از مهاجم سپاهان به ثمر رسانده‌اند.

مهرداد محمدی (۶ گل)، گوستاوو بلانکو (۵ گل)، آرمان رمضانی (۳ گل)، پیمان بابایی و جلال الدین ماشاریپوف (یک گل)

منبع: خبرنامه دانشجویان

دیگر خبرها

  • شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند
  • شاید مدافع سپاهان بینی‌اش را جراحی کند
  • پائز لبخند را به چهره این بازیکن برگرداند!
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا