Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان با اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم در لرستان گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۳۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شود. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

حجت اله بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم در استان لرستان اظهارداشت: روز گذشته خرید تضمینی گندم در استان آغاز و نخستین محموله از کشاورز پلدختری با وزن هفت تن وارد مرکز خرید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خرید نخستین محموله از این کشاورز با حضور فرماندار و با اهداء یک جلد قرآن و شاخه گل همراه بود افزود: پیش بینی شده امسال از شهرستان پلدختر 12 هزار تن گندم خریداری شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان عنوان کرد:  بر اساس پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی پیش بینی شده امسال 360 هزار تن گندم در استان لرستان  برداشت و خریداری شود.

صدور کیفرخواست پرونده گندم‌های آلوده در گلستان / ‌متهمان با قرار وثیقه آزاد شدندحمله آفت سن گندم به گندم‌زارهای زنجان / توصیه جهاد کشاورزی به ‌کشاورزاناز گوشه و کنار ایلام|ماموریت جدید مسئولان ایلام برای احیای واحدهای صنعتی راکد/تحویل 153 هزار تن گندم به مراکز خرید در دهلران

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 300 هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شد بیان کرد:  امسال در سطح استان 50 مرکز خرید فعالیت دارند، در شهرستان پلدختر نیز پنج مرکز فعال است.

بیرانوند با بیان اینکه کار خرید تضمینی گندم تا 15 مهر ماه ادامه دارد گفت: قیمت خرید  گندم معمولی دو هزار و 537 تومان و قیمت گندم دوروم دو هزار 637 تومان است.

وی در رابطه با ظرفیت ذخیره سازی گندم در استان نیز تصریح کرد: فضای ذخیره سازی استاندارد گندم در لرستان 800 هزار تن، میانگین تولید سالانه 350 هزار تن گندم و مصرف سالانه استان نیز 250 هزار تن  است.

انتهای پیام/642/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم گندم در استان استان لرستان هزار تن گندم پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حمیدرضا شکری اظهار داشت: ۱۷ هزار تن محصول دانه‌های روغنی کلزا توسط شبکه تعاونی‌های مردم نهاد، تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی استان از کشاورزان شهرستان دهلران و مهران خریداری شده است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و پای کار آمدن تشکل‌های مردم نهاد، از میزان ۲۰ هزار تن محصول کلزای خریداری شده در حوزه جنوبی استان، مقدار ۱۷ هزار تن این محصول، توسط تشکل‌های تعاونی این مدیریت خریداری از این مقدار میزان ۱۵ هزار تن آن به کارخانه جات تولید روغن کشی کشور حمل شده است.   مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام اضافه کرد: میزان محصول جمع آوری و خریداری شده محصول کلزای امسال تا کنون، نسبت به کل محصول خریداری شده در سال گذشته از کشاورزان، بیش از سه برابر بوده که رکوردی در جهش تولید محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان