Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:04:29 GMT

رسیدگی به پرونده‌های احتکار به سرعت انجام شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۰۰۱۶

رسیدگی به پرونده‌های احتکار به سرعت انجام شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه روند رسیدگی به برخی از پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی طولانی شده است، گفت: رسیدگی به پرونده‌های احتکار باید به سرعت انجام شود.

الله‌کرم نصیری اول خردادماه در کمیسیون ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نظارت‌های بهداشتی در استان در هفته‌های اخیر کمرنگ شده است، اظهار کرد: در جلسات قبل ستاد تنظیم بازار مقرر شد اتاق اصناف از ۵۹ صنف موجود در استان یک بازرس برای مشارکت در امر بازرسی به سازمان صمت معرفی کند اما تاکنون هیچ بازخوردی دیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر تقویت نظارت‌ها، افزود: برای نتیجه‌بخش بودن نظارت‌ها باید تیم‌های نظارتی تقویت شود.

وی در ادامه جلسه در خصوص مشکلات ناشی از کاهش قیمت مرغ در چهارمحال و بختیاری برای مرغداران، گفت: هرساله برای تعدیل قیمت مرغ در شب عید با افزایش جوجه‌ریزی مواجه بودیم، اما شیوع کرونا ویروس و کاهش تقاضا موجب شد با کاهش قیمت مرغ مواجه شویم، امروز نیز به علت مشکلات به وجود آمده تعدیل جوجه‌ریزی در دستور کار قرار گرفت.

نصیری ادامه داد: اما باید به این نکته توجه شود که کاهش جوجه‌ریزی می‌تواند در آینده با افزایش تقاضا موجب افزایش قیمت مرغ در بازار شود، همچنین با کاهش واردات در ایام شیوع کرونا شاهد کمبود برخی از کالاها و با کاهش صادرات شاهد فراوانی برخی از کالاها و کاهش قیمت تعدادی از کالاها و متضرر شدن تولیدکنندگان شدیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه روند رسیدگی به برخی از پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی طولانی شده است، خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های احتکار باید به سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از نانوایی‌ها تابلوی اعلان قیمت و وزن چانه را در معرض دید مشتریان قرار نداده‌اند، تأکید کرد: تا ۲ هفته آینده باید در تمام نانوایی‌ها یک تابلو که شامل اطلاعات نوع نانوایی(آزادپر- دولتی)، قیمت نان، وزن چانه، روزهای تعطیل و ساعات کاری نصب شود تا مشتریان بتوانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

نصیری بیان کرد: سهمیه آرد نانوایی‌هایی که نان با کیفیت به مردم عرضه می‌کنند افزایش و سهمیه آرد نانوایی‌هایی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند و نان آن‌ها بی‌کیفیت است کاهش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه افزایش غیررسمی کرایه توسط رانندگان حمل و نقل برون شهری ممنوع است، یادآور شد: کارگروهی به منظور حل مشکلات رانندگان تشکیل شود، به منظور تشویق رانندگانی که اقدام به حمل بار از بنادر می‌کنند مشوق‌هایی نظیر افزایش سهمیه سوخت و لاستیک در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری ستاد تنظيم بازار افزایش قیمت كالا معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری نانوایی ها پرونده ها قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در جلسه ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان، گفت: بارندگی‌ها با فصل کوچ عشایر همزمان شده است و فرمانداران و اداره‌کل امور عشایر این استان باید با استان‌های همسایه رایزنی‌های لازم در خصوص تأخیر در کوچ عشایر را انجام دهند.
وی افزود: امور عشایر استان و استان هم‌جوار اقدامات لازم از جمله اطلاع‌رسانی از طریق پیامک در خصوص تأخیر در کوچ را انجام دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت محور‌های مواصلاتی استان، عنوان کرد: جاده‌هایی که احتمال رانش دارند با پیگیری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خطر مسدود شدن رفع شود.
حیدری با اشاره به ارائه خدمات به عشایران کوچ‌رو، افزود: هلال‌احمر باید نسبت به تأمین موادغذایی عشایر کوچ‌رو اهتمام لازم را داشته باشد و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اسکان عشایر تمهیدات لازم را انجام دهند.
حیدری با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی مراقبت‌های لازم از مزارع شیلات را انجام دهد، تاکید کرد: مراقبت‌های لازم از قنات‌ها و جوی‌ها انجام شود و اگر خسارتی وارد شده است، لایروبی در اسرع وقت انجام شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری از کمیته‌امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خواست تا به عشایر تحت پوشش، در حرکتی منسجم امداد‌رسانی کنند.
حیدری از مدیرکل مدیریت بحران استان خواست تا در یک زمان‌بندی مشخص، خسارات وارد شده به عشایر را جمع‌بندی و به وزارت کشور ارسال کند.

دیگر خبرها

  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری