Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برنامه «دورهمى» از چهارشنبه (٩٩/٢/٣١) تا جمعه (٩٩/٣/٩) به مدت ده شب برنامه دورهمى شامل ویژه برنامه ایام عید فطر از شبکه نسیم پخش خواهد شد. تاریخ انتشار: 13:00 - 01 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۲۸۲۶

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومى برنامه «دورهمى» از چهارشنبه (٩٩/٢/٣١) تا جمعه (٩٩/٣/٩) به مدت ده شب برنامه دورهمى شامل ویژه برنامه ایام عید فطر از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت پخش این برنامه، چهارشنبه تا جمعه طبق روال گذشته ساعت ٢٣ و شنبه تا سه شنبه (۳ تا ۶ خرداد) ساعت ۲۱ تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

اندیشه فولادوند، على زندوکیلى و مسعود فراستی، ژاله صامتی و علی عبدالمالکی، رضایزدانى و على اوجى، نیکبخت واحدى، فلورا سام، على لهراسبی، فریبا نادرى و مهدی یغمایی، محمدرضا شریفى نیا و محمد زارع مهمانان این ده شب خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان