Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان گفتند: راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسراییل جنایتکار ادامه دارد و ملت ایران هرگز دست از این آرمان خواهی خود برنخواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نامگذاری شد میراثی ماندگار از سوی امام راحل که نقطه قوتی برای مردم مظلوم فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ساله مردم جهان برای حمایت از فلسطینیان و محکوم کردن رژیم غاصب صهیونیستی به میدان آمده و با شعارهای کوبنده خود مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار می زنند.

اگر چه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری این مراسم به صورت راهپیمایی و فیزیکی وجود ندارد اما نفرت و انزجار همه آزادیخواهان جهان از رژیم غاصب اسرائیل با بهره مندی حداکثری از رسانه های ارتباط جمعی، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به گوش همه جهانیان خواهد رسید و مهمتر اینکه رهبر معظم انقلاب سخنران ویژه روز جهانی قدس هستند.

در همین راستا شماری از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نفرت جهان اسلام از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی ادامه دارد، گفتند: راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسراییل جنایتکار ادامه دارد و ملت ایران هرگز دست از این آرمان خواهی خود برنخواهند داشت
 
اسرائیل بداند فلسطین تنها نیست
 
مولوی نذیر احمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: مردم همانند سال های گذشته در انتظار فرارسیدن روز قدس هستند تا در این مناسبت تنفر و انزجار خود را از رژیم اشغالگر کشور فلسطین اعلام کنند.

وی افزود: امسال با توجه به این که در شرایط کنونی کشور در راستا بیماری کروما راهپیمایی دسته جمعی امکان پذیر نیست، اما مردم ایران به هر شکل دیگر آماده هستند تا تنفر خود را از رژیم اشغالگر قدس بیان کنند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر چه امسال  در روز قدس راهپیمایی برگزار نمی شود اما همگان باید بدانند که مسئله فلسطین فراموش شدنی نیست و مردم با اشکال مختلف حاضر به دفاع از این کشور مظلوم هستند.

وی در تکمیل مطلب فوق؛ عنوان کرد: هیچ حادثه و جریانی نمی‌تواند موضوع فلسطین را در افکار و اذهان مسلمانان به ورطه فراموشی بکشد و آرمان قدس همیشه زنده خواهد ماند.

سلامی اضافه کرد: امت اسلامی با توجه به آیات و روایات و حرکات جاهلانه رژیم اشغالگر قدس ایمان‌ دارند که  پیروزی از آن امت اسلام است و آن روز دیر نیست که قدس آزاد شود و اسرائیل در پرتگاه نابودی قرار بگیرند.

این مقام مسئول تصریح کرد: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند و ماندگار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در دفاع از آرمان های اسلام ناب محمدی و مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است.
 
آمریکا و اسراییل بزرگترین دشمن بشریت هستند
 
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه درگفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: جنایات اسراییل در حق ملت مظلوم فلسطین بر هیچ کس پوشیده نیست، این روزها که دنیا با ویروس کرونا درگیر است اسرائیل شهرک سازی های خود را افزایش داده و فشار بیشتری بر مردم فلسطین می آورند.
 
وی افزود: رژیم نامشروع اسراییل با جنایات خود و با حمایت آمریکا  به دنبال دستیابی به حکومت از نیل تا فرات است ،بسیاری از کشورهای جهان و برخی سران کشورهای منطقه در مقابل جنایات اسراییل در فلسطین سکوت کرده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسراییل جنایتکار ادامه دارد و ملت ایران هرگز دست از این آرمان خواهی خود برنخواهند داشت و حمایت ملت ایران از آرمان های قدس الگویی برای کشورهای مسلمان است.


مولوی ریگیان پور تاکید کرد: ندای امام راحل نیروهای مقاومت اسلامی شکل گرفت، ملت ایران همواره پشتیبان ملت فلسطین خواهد بود و از هر راهی نفرت و انزجار خود را از آمریکا و اسراییل اعلام می کنند در جهت حمایت و همراهی از مردم فلسطین و قدس شریف، ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.


وی با بیان اینکه آمریکا و اسراییل بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند، اذعان کرد: ما باید در راستای تحقق اهداف وحدت و مردم مظلوم فلسطین حرکت کنیم و صرف نظر از قومیت و رنگ و نژاد به دفاع از فلسطین، قدس شریف و قبله اول مسلمانان بپردازیم و به رژیم صهیونیستی، استکبار، تفرقه اندازان و دشمنان اسلام اجازه میدان داری ندهیم.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه اذعان کرد: آمریکا و اسراییل بزرگترین دشمن بشریت هستند و از هیچ جنایتی علیه بشریت دریغ نمی کنند اگرچه امسال به دلیل شیوع کرونا، مراسم روز قدس برگزار نمی شود اما مردم ایران همواره حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند و از راه های مختلف این حمایت را به نمایش می گذرانند.
 
آزاد سازی قدس در گرو اتحاد کشورهای اسلامی است

مولوی عبدالخالق حسین زهی، امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: روز قدس به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین  و حفاظت از مسجد الاقضی لازم است توسط مسلمانان گرامی داشته شود.

وی  بیان کرد: در روز قدس مسلمانان انزجار و تنفر خود را از رژیم خونخوار و کودک کش اسرائیل اعلام و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند تا دنیا بداند مسلمانان برای حفاظت از قدس با یکدیگر اتحاد دارند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان ادامه داد: از آنجایی که رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رضان را روز قدس نامگذاری کرده است، مردم در این روز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شور می آفرینند.

حسین زهی با اشاره به اینکه ملت توانمند ایران در روز قدس حمایت خویش را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کند، خاطر نشان : برای آزاد سازی قدس و بیرون راندن اسرائیل از فلسطین باید تمامی ملت های مسلمان با هم اتحاد و همدلی داشته باشند تا این پیروزی محقق شود.
 
روز قدس تجلی وحدت مسلمانان برای یک هدف خاص است

مولوی دوست محمد درواخ، امام جمعه اهل سنت شهرستان زهک در گفت و گو با پایگاه خبری اوشیدا گفت: روز قدس تجلی وحدت مسلمانان برای دست یابی به یک هدف خاص است.

وی افزود: دفاع از فلسطین امروز دغدغه همه مسلمانان جهان است چرا که زمین های مقدس این کشور به زور اسلحه غصب شده است که هزاران نفر جان خود را در این راه از دست داده اند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان زهک بیان داشت: امروز اتحاد میان مسلمانان می تواند باعث نابودی اسرائیل شود ، اما کشورهایی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی مانع از این اتحاد بزرگ کشورهای اسلامی می شوند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی می داند که اتحاد مسلمانان سرانجام به نابودی آنها ختم می شود لذا سال هاست به ایجاد تفرقه و جنگ بین کشور های مسلمان  مشغول است.

درواخ خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین امروز الویت اول مسلمانان باید قرار گیرد چرا که قبله اول جهان اسلام در دست کفار است که این از دیدگاه اسلام غیر قابل قبول است.
 
معامله قرن یک طرح غربی و عبری است

مولوی بلال مقدسیان، امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: غربی ها و در راس آن انگلیس و آمریکا از همان ابتدای تشکیل رژیم جعلی اسرائیل به دنبال یهودی سازی سرزمین فلسطین هستند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: از یک قرن قبل یهودی ها با حمایت انگلیس شروع به خریداری زمین های مسلمانان کردند که پس از آن یهودیان را در سرزمین های مسلمان اسکان دادند.

وی تصریح کرد: این یهودی های افراطی با حمایت انگلیس و بقیه کشورهای غربی از ۷۵ سال قبل تمام مسلمانان فلسطینی را از خانه های خودشان اخراج و یهودیان مهاجر از سایر کشورها را اسکان می دادند.

 مقدسیان ادامه داد: این رژیم جانی با بی رحمی تمام مسلمانان فلسطینی را که مقاومت کرده و از خانه های خود خارج نمی شدند را یا به شهادت می رساندند و یا آنها را به زندان می انداختند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان افزود: اسرائیل  در این ۷۵ سال پس از اشغال سرزمین فلسطین، جنایت های بیشماری را علیه مسلمانان این منطقه مرتکب شده اند.
 
وی با اشاره به اینکه اکنون غربی ها به دنبال این هستند که قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل  معرفی کنند، عنوان کرد: دنیا بداند که قدس شریف ، پایتخت فلسطین و اشغالگران در آن سرزمین جایگاهی ندارند.

مقدسیان ادامه داد: معامله قرن یک طرح غربی، عبری و صهیونیستی که نه تنها علیه مردم مظلوم فلسطین است بلکه علیه منافع تمام مسلمانان در سراسر دنیا است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: نابودی رژیم جعلی صهیونیستی در گرو وحدت ، همبستگی و برادری مسلمانان سراسر دنیا علیه دنیای کفر و الحاد است.
 
شعار روز قدس در مساجد نباید فراموش شود
 
مولوی عبدالرحمن دوستی، امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا راهپیمایی روز قدس را نداریم اما این روز را نباید به عنوان یک روز مقدس فراموش کنیم، در مساجد به همان کیفیت که نماز برپا می داریم، نباید شعار روز قدس را فراموش کنیم.

وی در رابطه با ارزش بیت المقدس بیان کرد: حرمت و قداست قبله اول مسلمین با کعبه مکرمه مساوی است به این خاطر که از نظر قرآن کعبه مکرمه و بیت‌المقدس محور وحدت مسلمین هستند از این نظر بود که یهودی‌ها در صدد بودند که ما در این مورد چه کار می‌کنیم.

وی افزود: بیش از ۷۰ سال از اشغال فلسطین می‌گذرد و وظیفه هر مسلمان این است که راه مقاومت و جهاد را پیش بگیرد بعد از انقلاب امام خمینی (ره) این اندیشه را از اهداف مهم هر مسلمان قرارداد و مسلمانان با تبعیت از این اندیشه بر علیه اسرائیل شعار می‌دادند و اکثر جهان را به لرزه درآوردند.

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار در خصوص عدم حمایت برخی کشور ها از فلسطین گفت: حکام برخی کشورهای مسلمان دست نشانده غرب هستند از این نظر آن کشورها نتوانستند کاری کنند و عمده اصلی عدم حمایت نبودن وحدت بین مسلمین است و بهترین راه مقابله با اسرائیل ،مقاومت و جهاد است باید راه مقاومت را ادامه بدهیم همان جهادی که خداوند مطرح کرده است.
 
وی ادامه داد: مسلماً این یک امر واضحی است که خود غربی ها اسرائیل را ایجاد کرده‌اند که اگر تاریخ تشکیل این رژیم جانی را بررسی کنیم و انگلیسی ها بیت المقدس را به عنوان پایتخت یهودیت انتخاب کردند.
 
مولوی دوستی گفت: اسرائیل دست‌نشانده غربی ها است برای همین است که غربی‌ها از اسرائیل حمایت می‌کنند یهود بدون حمایت غربی‌ها حکومتش را حتی یک روز هم نمی تواند استمرار دهد، همانطور که خدا در قرآن می فرماید اینها بزدل ترین فرد جهان هستند در نتیجه ما باید وحدت داشته باشیم و راه مقاومت را ادامه بدهیم.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان امام جمعه اهل سنت شهرستان گو با خبرنگار ما مردم مظلوم فلسطین راه شهید سلیمانی آمریکا و اسراییل رژیم صهیونیستی گفت و گو ملت ایران روز قدس غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!

این روز‌ها نام فلسطین بیش از هر زمان دیگری بر سر زبان‌ها افتاده و از اقصی‌نقاط جهان به گوش می‌رسد و یک جنبش عمومی برای احقاق حقوق مردم غزه آغاز شده است. البته جنایت صهیونیست‌ها که در ماه‌های اخیر به اوج خود رسیده، محدود به وقایع بعد از عملیات طوفان‌الاقصی و ماه‌های اخیر نمی‌شود و قدمتی ۷۵ساله دارد و مهاجرت اجباری و پاک‌سازی قومیتی سوغات شوم صهیونیست‌ها در این تهاجم است.

رسانه‌ای‌شدن بخشی از جنایت‌های ارتش صهیونیستی در غزه و مخابره تصاویر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که تاکنون سانسور می‌شد همبستگی عمیقی را بین ملت‌های مختلف علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل رقم زد و این کینه به اقدام بزرگ و ارزشمندی نظیر تظاهرات مردم و تجمع دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها منجر شد.

 گزارش‌های ارسالی از دانشگاه‌های آمریکا یکی از شگفت‌انگیزترین اخبار این روز‌ها بود و باعث شد تا نقاب از چهره سران آمریکا کنار رفته و افکارعمومی جهان با ماهیت تروریست‌پرور این دولت استعماری آشنا شوند چراکه اگر حمایت‌های بی‌دریغ کاخ‌سفید از این رژیم تداوم نداشت، کار اسرائیل پیش از اینها یکسره شده بود و ملت مظلوم غزه قربانی زیاده‌خواهی صهیونیست‌های غاصب نمی‌شدند.

 مروری بر تاریخ پرفرازونشیب منطقه غرب آسیا حکایت از این دارد که کشور‌های غربی ازجمله آمریکا برای بهره‌مندی از مواهب و امکانات استراتژیک این منطقه، رژیمی با عنوان اسرائیل را علم کردند تا با اقدامات ایذایی و تروریستی علیه ملت‌های منطقه غرب آسیا، اهداف استعماری آنها را محقق کند، اما رویداد‌های اخیر نشان می‌دهد که بومرنگ این بدخواهی‌ها به سمت کشور‌های غربی برگشته است و افکارعمومی این کشور‌ها با محاکمه آنها خواستار بازنگری این سیاست‌های نژادپرستانه هستند؛ مسأله‌ای که به زعم کارشناسان توجه و عدم توجه به آن، حاکمیت آمریکا و دولت بایدن را با چالشی جدی مواجه کرده و به افول هژمونی آن می‌انجامد.

یکی ازموضوعاتی که ریاکاری و استاندارد‌های دوگانه دولت‌های غربی را به‌صورت واضح آشکار کرده و موجب رسوایی آنها می‌شود استفاده دوپهلو از پدیده تروریسم است. سیاستمداران غربی از یک‌سو در سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌های‌شان مکررا از لزوم مقابله با تروریسم می‌گویند و از طرف دیگر با حمایت از گروه‌های تروریستی و تقسیم آن به دو بخش خوب و بد، رویه دروغین خود در فریب افکارعمومی را آشکار می‌کنند. سناتور‌های آمریکایی و دیپلمات‌های اروپایی پشت تریبون‌های رسمی، خودشان را دشمن نخست گروه‌های تروریستی معرفی می‌کنند، اما تاکنون عملیات قابل‌توجهی از سوی آنها علیه اهداف غربی صورت نگرفته است و همواره در راستای تحقق اهداف آمریکا که جنگ‌افروزی و دست‌اندازی به ثروت‌های ملت‌هاست حرکت کرده‌اند و بی‌دلیل نیست که از حمایت آنها نیز برخوردار هستند و تروریسم در خدمت آمریکاست؛ مسأله‌ای که با نگاهی به عملکرد دولت‌های غربی قابل رویت است و می‌توان رد پای آنها را در روابط متقابل دید. تشکیل دولت غاصب صهیونیست که مصداق کاملی از تروریسم است بخشی از این تعامل است که صدمات زیادی را بر پیکره جهان اسلام و جامعه بشری وارد کرد. شواهد و مستندات بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد مقامات اروپایی با همراهی صهیونیست‌ها، از حمایت مردم بی‌دفاع غزه خودداری کرده و ناقض حقوق‌بشری شده‌اند که داعیه پاسداری از آن را دارند و عجیب‌تر آن‌که در برخی موارد از اقدامات بشردوستانه‌ای که در حمایت از حقوق مردم فلسطین انجام گرفته است نیز جرم‌انگاری کرده و مانع ارسال کمک‌های بشردوستانه شده‌اند.
 
نقش آمریکا در تثبیت جریان‌های تروریستی‌
می‌سال ۱۹۴۸بودکه اعلامیه دولت آمریکا مبنی بر شناسایی دولت اسرائیل صادر شد. درحالی‌که این طرح هنوز در مجمع عمومی سازمان ملل در جریان بود و کارشناسان مشغول بررسی و گفتگو درباره طرح قیمومیت بودند، اما تصمیم‌گیرندگان کاخ‌سفید مثل همین حالا که چشم و گوش خود را نسبت به جنایات صهیونیست‌ها بسته‌اند، بدون توجه به نتایج بررسی سازمان ملل، دولت اسرائیل را به رسمیت شناخته و مسئولان اسرائیلی نیز استقلال خود را اعلام کردند و این آغاز راه آمریکا برای حمایت از اسرائیل بود. موضوعی که در این هفته‌ها به‌دلیل آن به مصاف شهروندان کشورش رفته و حتی برای حفاظت از منافع اسرائیل تمام اصول قانونی را زیر پا گذاشته است.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تصمیم‌های متعددی را در راستای پاسداری از موجودیت نحس اسرائیل اتخاذ کرده و در نخستین ملاقات رسمی با مقامات صهیونیستی، مبلغ صدمیلیون دلار در اختیار آنها قرار داد و با تأسیس دفتر سیاسی در تل‌آویو به روابط دیپلماتیک میان آمریکا و اسرائیل رسمیت بخشید تا سایر کشور‌ها نیز از این قاعده پیروی کنند. خوابی که برای منطقه غرب‌آسیا دیده بودند و با جهاد رزمندگان محور مقاومت کابوسی شد که علاوه بر اضمحلال صهیونیست‌ها برای آمریکایی‌ها نیز پرمخاطره شده است. اما آمریکا به همین هم بسنده نکرده و تلاش‌های زیادی را برای پذیرش اسرائیل در سازمان ملل متحدانجام داد واین خوش‌خدمتی‌ها بالغو تحریم نظامی وارسال اسلحه به اسرائیل از طرف آمریکا تکمیل شد و مجموعه این کار‌ها اراده آمریکا در تشکیل این رژیم تروریستی را نشان می‌دهد که علنا اعلام جنگی علیه اعراب و ساکنان فلسطین بود.
 
ریشه‌های تروریسم در غرب آسیا 
این سلسله‌اقدامات باعث شد تا کشور‌های غربی به رهبری آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و دلار‌های نفتی برخی حکام دست‌نشانده در منطقه اضلاع مثلث تروریسم را در منطقه غرب‌آسیا کامل کنند. برخورداری از منابع طبیعی فسیلی یکی از مواردی بود که باعث شد تا غربی‌ها چشم طمع به این منطقه دوخته و این پهنه جغرافیایی را تبدیل به مأمن تروریست‌ها کنند. از سوی دیگر وقوع جنگ در این منطقه سود کلانی را نصیب این دولت‌های استعماری می‌کرد و آمریکا برای ادامه حیات خود محتاج میلیون‌ها دلاری است که از طرف کارخانه‌های اسلحه‌سازی به خزانه آنها سرازیر می‌شود. پس پرواضح است که جنگ‌افروزی از طریق حمایت از تروریسم در منطقه بهترین راه برای جوش‌دادن این معاملات پرسود است.

علاوه بر آمریکا، اسرائیل نیز به دلایل متعددی برای حمایت از گسترش تروریسم در منطقه اشتیاق دارد: از ابتدای تأسیس رژیم منحوس صهیونیستی در غرب‌آسیا و در قلب سرزمین‌های اسلامی حفظ امنیت مهم‌ترین دغدغه این رژیم بوده و هست. از طرفی صهیونیست‌ها به‌دلیل نداشتن وسعت و جمعیت کافی به‌منظور جنگ مجبور است تا از درگیری بلندمدت با کشور‌های منطقه و حتی جنبش‌های اسلامی مانند حزب‌ا... و حماس اجتناب کند؛ بنابراین بهترین راه برای درگیرنشدن مستقیم در منطقه حمایت از گروه‌های تروریستی است تا کشور‌هایی مانند سوریه، لبنان و ایران درگیر مبارزه با تروریسم شوند و از مبارزه با اسرائیل دست بردارند.

 تولید و حمایت تروریسم از سوی آمریکا یکی از توطئه‌های پنتاگون است تا طی آن رقبای منطقه‌ای این دولت استکباری مشغول حل‌وفصل این مسأله ویران‌کننده در داخل مرزهای‌شان باشند و برای رهایی از آن دست به دامان آمریکا یا متحد صهیونیست‌ها شوند و به‌این‌ترتیب این کشور‌ها علاوه بر این‌که مجری سیاست آمریکا باشند، منافع اقتصادی چشمگیری را نیز نصیب دولت‌های غربی کنند. پس از بهار عربی و سقوط حکومت‌های خودکامه در آفریقا و غرب‌آسیا، حکومت‌های وابسته که با دیدن عاقبت هم‌کیشان خود دچار هراس شده بودند برای رهایی از خشم مردم به دولت‌های تروریست‌پرور متوسل شدند و اعتراف مقامات آمریکایی در تاسیس داعش نشان از همراهی مستمر آنها با گروه‌های تروریستی دارد و عجیب آن‌که بازهم دولت‌های خودکامه وابسته به غرب از گزند داعش در امان بودند.

حمایت دولت‌های اروپایی از گروهک تروریستی منافقین و پشتیبانی از گروه‌های مسلح تجزیه‌طلب مثال‌های نغزی است که نشان می‌دهد دولت‌های غربی با استاندارد‌های دوگانه خود گاهی برای مقابله با تروریسم به کشور‌های دیگر لشکرکشی کرده و استقلال آنها را زیر سؤال می‌برند و بعضا با پذیرش افرادی که نقش مستقیمی در کشتار ۱۷هزار نفر از شهروندان ایرانی داشته‌اند، تمام قوانین مرتبط با این موضوع را زیر پا گذاشته و برای آنها فرش‌قرمز پهن می‌کنند. 

به هر تقدیر وقایع این روز‌های غزه وجنون نسل‌کشی توسط صهیونیست‌ها و حمایت عریان مدعیان حقوق‌بشر از این رژیم‌نژاد‌پرست نشان می‌دهد که باید مراقب آدرس غلط رسانه‌های غربی بود. موضوعی که در نامه رهبر معظم انقلاب که سال‌ها پیش خطاب به جوانان اروپایی نوشته شده بود هم به آن اشاره شده بود و معظم‌له فلسطین را مرز حق و باطل عنوان و تاکید کرده بودند: «تا زمانی که معیار‌های دوگانه بر سیاست غرب مسلط باشد و تا وقتی که تروریسم در نگاه حامیان قدرتمندش به انواع خوب و بد تقسیم شود و تا روزی که منافع دولت‌ها بر ارزش‌های انسانی و اخلاقی ترجیح داده شود، نباید ریشه‌های خشونت را در جای دیگر جست‌وجو کرد.» بنابراین صحنه‌های غم‌انگیزی که این ماه‌ها از غزه مخابره می‌شود ریشه در خشونت آمریکایی دارد و به فضل خدا با بیداری جهانی که در سطح جهان فراگیر شده است، به نابودی صهیونیسم و آزادی قدس منجر می‌شود.

منبع: رونامه جام جم

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین
  • چهره اعتراضات دانشجویی آمریکا: «از دانشجویان ایرانی برای حمایت از جنبش‌مان متشکریم»
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • رسانه عبری: در اسرائیل هم دانشگاهیان معترض هستند
  • آشکار شدن فریبکاری غرب در پیچیدن نسخه‌ آزادی‌خواهی برای دیگران
  • ترور برای بقا
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه