Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@01:14:42 GMT

بازدید پلیس از196آرایشگاه در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۰۳۶۹

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از اجرای طرح بازدید از آرایشگاه‌های شهر تهران خبر داد و گفت: بیشترین تخلف این واحدهای صنفی عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی بود. ناطقان: سرهنگ نادر مرادی دراین باره گفت: در چند روز اخیر خبرهایی از تخلفات آرایشگاههای مردانه و زنانه به پلیس اعلام شد که در جریان اجرای یک طرح مشترک بازدید از آرایشگاه‌ها با پایگاه‌های ۱۰گانه برنامهریزی و از تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در همین راستا نیز تا کنون از ۱۹۶ آرایشگاه مردانه و زنانه بازدید شد که از این تعداد به ۵۶ مورد تذکر،۷۳مورد اخطار داده و یک مورد نیز طبق دستور قضائی پلمب شد.


به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، مهمترین تخلف مشاهده شده در این واحدهای صنفی مربوط به عدم رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی بوده که خود این امر می تواند سلامت جامعه و شهروندان  را به خطر بیندازد.

مرادی خاطر نشان کرد: پلیس در مقابله با کرونا همچنان با جدیت پای کار بوده و با واحدهای صنفی متخلفی که بخواهند سلامت جامعه و مردم را به خطر بیندازند برخورد خواهد کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: بازدید ، پلیس ، آرایشگاه ، پایتخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازدید پلیس آرایشگاه پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است