Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر خبرگزاری تسنیم در ایلام در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه‌ و کنار استان منعکس می‌کند. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام‌، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گردآوری شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیرالله گراوند صبح امروز در نشست تخصصی اجتماعی با موضوع ساماندهی متکدیان اظهار داشت: در بررسی معضلات و مسائل اجتماعی، تکدی گری در تمامی جوامع بشری و کشور‌های جهان نوعی هنجارشکنی اجتماعی است.

فرماندار ایلام گفت: حضور متکدیان در سطح شهر علاوه بر ارائه جلوه نامناسبی از شهر، آسیب‌های اجتماعی دیگری را نیز به دنبال خواهد داشت و بر همین اساس باید با تعامل سازنده و همکاری میان دستگاه‌ها و فرهنگ سازی عمومی به منظور کاهش زمینه‌های تکدی گری اقدام و برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

گراوند ادامه داد: تکدی گری علاوه بر اینکه جرم است اما به عنوان یک معضل اجتماعی نیز مورد بحث و بررسی است.

فرماندار ایلام مطرح کرد: این کارگروه همواره دغدغه ساماندهی وضعیت متکدیان را داشته است اما باید توجه داشت ضمن جمع آوری آن‌ها حساسیت‌های لازم به جهت حفظ حقوق شهروندی و حضور کارشناسان و متخصصان حوزه اجتماعی لازم و ضروری است.

در پایان مدیران و نمایندگان اداره بهزیستی، شهرداری و بهداشت و درمان با ارائه عملکرد پیشنهادات لازم را در راستای اقدامات ساماندهی وضعیت متکدیان ارائه کردند.

از گوشه‌ و کنار آذربایجان‌شرقی|آغاز تغییرات فرمانداران / آمادگی بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطریهاز گوشه و کنار کاشان| افزایش قیمت مسکن در کاشان نگران‌کننده استاز گوشه و کنار گلستان| از آغاز برداشت محصولات کشاورزی تا ماجرای سارقی که توسط پلیس از مرگ حتمی نجات یافت

روز قدس در قلب مسلمانان جهان نهادینه شده است

سردار نورعلی یاری در گفت وگو با رسانه‌ها  اظهار داشت: روز قدس روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین و جلوگیری از پیشروی جهان‏خواران برای چپاول سرزمین‏ های اسلامی است.

وی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و شیوع ویروس کرونا امسال در روز قدس تجمعی وجود نخواهد داشت اما مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی ضمن گوش فرا دادن به بیانات مقام معظم رهبری در این روز، کینه و نفرت خود را از اسرائیل و آمریکای جهانخوار در سینه‌های خود نگه می‌دارند و در آینده و با عبور از ویروس منحوس کرونا رساتر از گذشته فریاد خواهند زد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: روز قدس به‌عنوان روز وحدت و همبستگی امت اسلام موجب ناراحتی و عصبانیت دشمنان و مستکبران عالم است.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی دشمن همیشگی و دائمی مسلمانان است که باید امت اسلامی به موضوع قدس به عنوان موضوعی محوری تمرکز کند.

یاری راه نجات فلسطین و قدس را اتحاد مسلمانان دانست و افزود: مسلمانان امروز بیش از هر زمان دیگری برای آزادی قدس شریف به اتحاد، همبستگی و همدلی نیازمند هستند.

بیش از 171 هزار مرسولات پستی وارد ایلام شد

هدایت فیلی مدیرکل پست استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: در دو ماهه اول سال جاری 171 هزار و 176 مرسولات پستی وارد ایلام شد که از این تعداد 171 هزار و 96 فقره توزیع شده است.

وی افزود: سال گذشته در مجموع 986 هزار و 449 مرسولات پستی وارد ایلام شده که از این تعداد 985 هزار و 920 فقره در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل پست استان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و منابع انسانی و مدیریتی مجرب و کاردان انتظار می‌رود با همت و تلاش مضاعف و پیگیر تمامی کارکنان خدوم شبکه پستی کشور بهتر از گذشته به ارائه خدمات کیفی و مطلوب با ایجاد سرویس‌های متنوع و نوین ادامه دهیم.

فیلی در مورد افزایش هزینه‌ها و تلاش در جهت کاهش محسوس این مقوله در سال جدید نیز تصریح کرد: بدون شک با نگاهی اقتصادی، هوشمندانه و برنامه ریزی اصولی در جهت مدیریت بهینه هزینه‌ها می توان علاوه بر افزایش درآمد و ترافیک پستی موجبات کاهش هزینه‌ها را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: فرایندها و عملیات پستی در این استان به صورت محسوس و نامحسوس کنترل و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/861/ح

R7718/P/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکدی گری روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!

به گزارش همشهری‌آنلاین کریستیانو رونالدو یک هت‌تریک دیگر به کوله‌بار هت‌تریک‌هایش اضافه کرد و فاصله‌اش را با ۹۰۰‌گل رسمی در دوران حرفه‌ای به ۱۰گل کاهش داد. در پیروزی ۶بر صفر النصر مقابل الوحده تعداد گل‌های کریس رونالدو به عدد۸۹۰ رسید. او درباره احتمال رسیدن به گل شماره۹۰۰ گفته است: «من همیشه می‌گویم، اعداد به‌طور طبیعی به‌دنبالم می‌آیند، بنابراین من اعداد را دنبال نمی‌کنم، آنها می‌آیند.» بازی بعدی او با النصر پنجشنبه همین هفته در ورزشگاه الاول پارک مقابل الخدود است. احتمالا گل‌های بعدی هم در راه خواهند بود.

این یک هت‌تریک کامل بود؛ یک گل با پای راست، یک گل با چپ و یکی با سر. این دومین باری بود که او موفق می‌شد هت‌تریک کامل انجام دهد. مسی این کار را تاکنون انجام نداده است.

این شصت‌وششمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای رونالدو بود؛ ۳هت‌تریک در منچستریونایتد، ۴۴بار در رئال‌مادرید، ۳بار در یوونتوس، ۶تا در النصر و ۱۰بار در تیم ملی پرتغال.

تعداد هت‌تریک‌های کریستیانو ۵۵تا، پوکرها (۴گل در یک مسابقه) ۹تا، گلات‌ها (۵گل در یک بازی) ۲تا.

رونالدو طی ۷‌بازی اخیرش و در ۳۹سالگی، ۳بار هت‌تریک کرده است. نکته اینکه مسی در ۴سال اخیر با پیراهن تیم‌های باشگاهی یک‌بار هم موفق به انجام این کار نشده.

او در تمام رقابت‌های این فصل در ۵۲‌بازی موفق شده ۵۲گل به ثمر برساند.

کریستیانو رونالدو به چهارمین بازیکن خارجی تبدیل شد که بیش از ۵۰گل با پیراهن النصر در تمام رقابت‌ها به ثمر می‌رساند.

آمار کریستیانو رونالدو در النصر؛ ۶۵‌بازی، ۵۹گل و ۱۴پاس‌گل.

برترین گلزنان فصل ۲۴-۲۰۲۳؛ رونالدو (۵۲)، امباپه (۴۹) و هری کین (۴۸).

رونالدو اختلاف گل‌هایش را با میتروویچ به ۱۰تا افزایش داد؛ ۳۲گل در برابر ۲۲گل. در جدول پاس‌گل هم فقط ریاض محرز (۱۱) از رونالدو (۱۰) بیشتر پاس گل داده.

با ۲ گل دیگر، رکورد بیشترین تعداد گل در یک فصل لیگ عربستان هم به رونالدو خواهد رسید.

رونالدو در این فصل در به ثمر رسیدن ۶۶گل تأثیرگذار بود تا با عبور از امباپه با ۶۵ (گل و پاس‌گل) رکورددار این فصل فوتبال جهان باشد.

کد خبر 849564 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها فوتبال کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • عزاداری در سوگ امام ششم شیعیان در گوشه وکنار استان
  • گوشه‌هایی از طبیعت بهاری غرب استان اصفهان + فیلم و تصاویر
  • همه آحاد جامعه به نوعی مخاطب دستگاه تعلیم و تربیت و وامدار معلمان هستند