Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@16:14:51 GMT

شکست رکورد تولید ایران خودرو در اردیبهشت ۹۹

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۰۷۳۴

شکست رکورد تولید ایران خودرو در اردیبهشت ۹۹

ایکوپرس- تولید خودروساز برتر کشور در اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۸ درصدی را به ثبت رسانده است. در اردیبهشت سال گذشته تعداد ۴۰ هزار و ۳۰۳ دستگاه خودرو تولید شده است.

با ثبت عدد تولید اردیبهشت ۹۹، رکورد دیگری نیز در تولید ماهیانه ایران خودرو در دو سال اخیر محقق شده است،   رکورد قبلی ماهیانه  تولید مربوط به دی ماه ۹۸ با تولید ۵۰ هزار و ۴۴ دستگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برمبنای آمار و اطلاعات تولید، گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال جهش تولید تا روز پایانی اردیبهشت نیز با افزایش ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تعداد ۶۶ هزار و ۵۵۹ دستگاه انواع خودروی سواری و وانت به تولید رسانده است.

اهداف و برنامه‌های تولید درحالی محقق شده که بحران کرونا سبب تاخیر در آغاز سال کاری ۹۹ و غیرفعال بودن خطوط تولید تا روز ۲۳ فروردین ماه شد.

از سویی دیگر گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال تعداد ۴۹ هزار و ۴۲۳ خودرو را تجاری سازی کرده است.

شتاب در آهنگ تولید خودروساز بزرگ کشور با عزم مجموعه کارکنان و همدلی زنجیره تامین نشان از ایجاد زمینه تحقق اهداف در سال جهش تولید دارد.

درحال حاضر تولید در ایران خودرو با رعایت کامل پروتکل بهداشتی، ایجاد محیط کار امن و پایش مستمر سلامت کارکنان ادامه دارد. پیش بینی می‌شود با ادامه روند فعلی، هدف تولید ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو پیش از اتمام سال جاری تحقق یابد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایران خودرو تولید خودرو رکورد پارسی خبر ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!

عملکرد ناامیدکننده تن هاخ و شیاطین؛ این تعداد باخت برای آن‌ها در لیگ برتر بی‌سابقه بوده‌است!

طرفداری | منچستریونایتد به رکورد بی‌سابقه 13 شکست در یک فصل از لیگ برتر انگلیس رسید.

دیدار تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس با شکست 4-0 شیاطین سرخ خاتمه یافت. در شبی که بیش از هر زمانی اوضاع نابسامان یونایتد در سلهست پارک نمایان شد، تیم اریک تن هاخ مقابل میزبان لندنی حرفی برای گفتن نداشت و به طرز تحقیرآمیزی به اولدترافورد بدرقه شد. منچستریونایتد علاوه بر از دست جایگاه هفتم جدول و تقدیم آن به چلسی، رکوردی را به ثبت رساند که در تاریخ این باشگاه در لیگ برتر انگلیس بی‌سابقه بوده‌است.

منچستریونایتد برای اولین‌بار در تاریخ خود در لیگ برتر انگلیس، 13 شکست را در طول یک فصل تجربه کرد. این در حالی است که یونایتد تا پایان مسابقات 3 بازی دیگر (آرسنال، برایتون و نیوکاسل) در پیش رو دارد و احتمال ارتقای این رکورد فاجعه وجود دارد. برای اولین‌بار در 47 سال گذشته، منچستریونایتد در تمامی رقابت‌های فصل مجموعاً 81 گل دریافت کرده‌است! شیاطین سرخ آخرین‌بار در فصل 77-1976 چنین عملکرد ناامیدکننده‌ای به ثبت رسانده‌بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • استارت سرد خودروسازی
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند